Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی اساسینز کرید میراژ

ثبت بهترین آمار فروش یوبی سافت برای بازی اساسینز کرید میراژ

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق اعلام رسمی کمپانی یوبی‌سافت، بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) فروش موفقیت‌آمیزی را در هفته‌ی اول انتشارش تجربه کرده است و از این نظر پرفروش‌ترین بازی این شرکت برای کنسول‌های نسل فعلی به حساب می‌آید.

بازی اساسینز کرید میراژ برای یوبی‌سافت حکم بازگشتی به ریشه‌های این سری را دارد و هدیه‌ای است به طرفداران طولانی‌مدت اساسینز کرید که طی سال‌های اخیر تشنه‌ی المان‌های مخفی‌کاری این سری بودند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازگشت به ریشه‌ها برای یوبی‌سافت تصمیم خوبی از آب درآمده و این ناشر فرانسوی بیش‌ترین فروش هفته‌ی عرضه برای کنسول‌های نسل فعلی (پلی‌استیشن و ایکس‌باکس سری ایکس و اس) را با عنوان اساسینز کرید میراژ تجربه کرده است.

از نظر تعداد بازیکنان باید خبر داد که بازی جدید یوبی‌سافت عملکردی شبیه به آمار عرضه‌ی بازی اساسینز کرید اوریجینز (Assassin’s Creed Origins) و اساسینز کرید آدیسی (Assassin’s Creed Odyssey) به ثبت رسانده است. گفتنی است که اساسینز کرید میراژ نتوانسته به همان نقطه‌ی اوجی دست پیدا کند که عنوان قبلی سری، یعنی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla)، پیش از این به‌دست آورده بود. عنوانی که طبق گفته‌های یوبی‌سافت به‌تازگی از سود یک میلیارد دلاری نیز عبور کرده است و جزو موفق‌ترین قسمت‌های سری به حساب می‌آید. با این وجود، عنوان اساسینز کرید میراژ هم‌چنان موفقیت چشم‌گیری محسوب می‌شود و در حال حاضر که یوبی‌سافت با تاخیرهای گوناگون و لغو بازی‌های متعدد دست و پنجه نرم می‌کند، این کمپانی به موفقیتی مانند اساسینز کرید میراژ شدیداً نیاز دارد.

بازی اساسینز کرید میراژ
پیام یوبی‌سافت در مورد عرضه‌ی موفقیت‌آمیز بازی اساسینز کرید میراژ

اساسینز کرید میراژ برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. طبق گفته‌های استودیوی Ubisoft Bordeaux که وظیفه‌ی ساخت این عنوان را بر عهده داشته است، میراژ محتوای بیش‌تری در قالب بسته‌های الحاقی دریافت نخواهد کرد و یوبی‌سافت برنامه‌ای جهت پشتیبانی طولانی‌مدت از این بازی ندارد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که آیا موفقیت فعلی اساسینز کرید میراژ تغییری در برنامه‌های یوبی‌سافت ایجاد می‌کند و می‌توان شاهد محتوای دانلودی بیش‌تری برای این عنوان بود یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار کالکشن Company of Heroes برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>