Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی هوشمند ویوو Y36i با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

گوشی هوشمند ویوو Y36i با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اردیبهشت ماه سال جاری، گوشی‌های ویوو Y36 4G (فورجی) و Y36 5G (فایوجی) به بازار معرفی شدند. روز گذشته نیز ویوو یک عضو جدید را تحت عنوان “ویوو Y36i” به خانواده گوشی‌های ارزان قیمت سری Y36 خود اضافه کرد. برای آشنایی بیشتر با این پایین‌رده جدید با اِروتِک همراه باشید.

گوشی هوشمند ویوو Y36i از “یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.56 اینچی با رزولوشن +HD، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هزتری، حداقل روشنایی 2 نیتی و حداکثر روشنایی 840 نیتی” بهره می‌برد. علاوه بر این، در حفره ناچ قطره‌ای تعبیه شده روی این نمایشگر یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز گنجانده شده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی این دستگاه، با یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل (در حالت عمودی) مواجه می‌شویم. این جزیره یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ضد استروبوسکوپی به منظور ثبت تصاویر واضح در محیط‌هایی با نور متناوب یا منقطع را در خود جای داده است.

ویوو Y36i با “تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک، رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی 128 گیگابایتی” به بازار عرضه می‌شود و عملکرد خود را با استفاده از رابط کاربری OriginOS 3.0 (مبتنی بر اندروید 13) به نمایش می‌گذارد. این گوشی به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار اولین تصاویر مفهومی از وان‌پلاس 10 پرو؛ پیکربندی منحصربه‌فرد دوربین‌ها

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از اتصال 5G
  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت در حاشیه کناری
  • دربرداشتن پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری

گوشی هوشمند ویوو Y36i در سه گزینه رنگی “کرم استخوانی، آبی آسمانی و مشکی” به بازار عرضه می‌شود که گزینه رنگی “کرم استخوانی” از قاب پشتی طرح‌دار بهره می‌برد.

این دستگاه با برچسب قیمتی 1199 یوانی (170 دلاری) در وب‌سایت رسمی ویوو (در کشور چین) فهرست شده است، با این حال متاسفانه تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با عرضه بین‌المللی این دستگاه در اختیار علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار داده نشده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>