جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
گوشی های سری P70 هواوی احتمالاً به سنسورهای خود هواوی مجهز می‌شوند!

گوشی های سری P70 هواوی احتمالاً به سنسورهای دوربین خود هواوی مجهز می‌شوند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد کمپانی هواوی پس از معرفی گوشی‌های سری میت 60، تولید تراشه‌های های سیلیکون کرین (HiSilicon Kirin) با قابلیت اتصال فایوجی (5G) را از سر گرفته است. علاوه بر این، با استناد به گزارشات منتشرشده، این شرکت در تلاش است تا در سری‌های جدید گوشی‌های هوشمند خود (مثل گوشی‌های سری P70)، سنسور تصویر سایر کمپانی‌ها را با تراشه‌های جدید خود جایگزین نماید.

در یک همکاری طولانی، هواوی از سنسورهای سونی با طراحی منحصر به فرد (2 زیرپیکسل زرد به جای دو زیرپیکسل سبز) در گوشی‌های خود استفاده می‌کرد. با این حال، با استناد به گزارشات یک اکانت افشاگر با نام کاربری “Fixed Focus Digital” در پیام‌رسان ویبو، کمپانی‌های سونی و هواوی قرارداد دیرینه خود را تمدید نکرده‌اند و در حال حاضر، هیچ یک از سنسورهای کمپانی سونی در انبارهای هواوی موجود نمی‌باشند.

با توجه عدم عقد قرارداد جدید و تمدید نکردن قرارداد قدیمی با کمپانی سونی، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تجهیز گوشی‌های سری P70 به سنسورهای طراحی شده توسط کمپانی هواوی، به گوش می‌رسد. علاوه بر این، به‌تازگی و پس از اتمام همکاری هواوی با کمپانی لایکا، این کمپانی یکی دیگر از اجزای سیستم دوربین گوشی‌های خود را با پلتفرم XMAGE (که یک پردازشگر هوش مصنوعی/ NPU سفارشی‌سازی را در بر دارد) جایگزین کرد.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی در حال توسعه یک حسگر اثر انگشت نوری جدید برای گوشی‌های سری P70 است. در حالی که تاکنون این شرکت به صورت رسمی این جزئیات را تأیید نکرده است، پیش‌بینی می‌شود سنسورهای ساخت هواوی در زمان رونمایی از محصولات این کمپانی (که انتظار می‌رود در اوایل سال میلادی آتی برگزار شود) به نمایش گذاشته شوند.

در نهایت، به نظر می‌رسد این تغییر رویکرد هواوی در ساخت تراشه‌ها و حسگر‌های داخلی، تنها از روی اجبار است! به هر حال، برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید تا زمان معرفی گوشی‌های سری P70 منتظر بمانیم.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *