Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از یخچال درب فرانسوی میجیا 616L رونمایی کرد

شیائومی از یخچال درب فرانسوی میجیا 616L رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به‌تازگی یخچال درب فرانسوی میجیا 616L را روانه‌ی بازار کرده است. این یخچال با قیمت پایه ۲٬۳۹۹ یوان (حدود ۳۳۷ دلار آمریکا) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و فناوری‌های پیشرفته‌ای را با طراحی کاربرپسند ارائه می‌دهد تا زندگی روزمره را بهبود بخشد.

اگر با یخچال‌های درب فرانسوی آشنایی ندارید، باید گفت که این محصولات در واقع یخچال‌هایی با طراحی ۳ درب هستند که به ویژگی‌ها و طراحی خاصشان شناخته می‌شوند. این نوع یخچال‌ها به‌علت سادگی استفاده، توانایی دسته‌بندی و مدیریت مواد غذایی و همچنین جذابیت‌های ظاهری خود در بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردارند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های جدیدترین یخچال شیائومی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات یخچال درب فرانسوی میجیا 616L

شیائومی از یخچال درب فرانسوی میجیا 616L رونمایی کرد

با توجه به مشخصات محصول جدید شیائومی، یخچال درب فرانسوی میجیا 616L به‌دلیل ظرفیت جادار ۶۱۶ لیتری خود از بسیاری از مدل‌های مشابه متمایز شده و برای خانواده‌های بزرگ یا افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند مواد غذایی زیادی را در یخچال خود نگه‌دارند.

فضای داخلی این یخچال با ۲۰ بخش مختلف به‌خوبی سازمان‌دهی شده و شامل محفظه‌ی یخچال ۳۸۸ لیتری و فریزر ۲۲۸ لیتری می‌شود. طراحی این محصول شیک و کاربردی بوده و از پوشش صاف و بادوام «Ice Feather White» بهره می‌برد که در برابر لکه‌های روغن مقاوم است و به‌راحتی تمیز می‌شود. یخچال درب فرانسوی میجیا 616L همچنین فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد و دو ردیف قفسه‌ی روی در یخچال مخصوص نوشیدنی را همراه با دو ردیف محفظه‌ی دیگر ارائه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید
سیستم‌عامل iOS 16 قابلیت Face ID افقی را به "آیفون‌های پشتیبانی‌شده" اضافه می‌کند

قابلیت‌های هوشمند یخچال جدید شیائومی

از نظر قابلیت‌های هوشمند، باید اشاره کرد که یخچال درب فرانسوی میجیا 616L با کنترل پنل لمسی LED خود، چهار حالت خنک‌کننده‌ی مختلف و سازگاری با برنامه‌ی Mi Home شیائومی و دستیار هوش مصنوعی Xiao برای کنترل صوتی، در این زمینه با دستانی پر ظاهر شده است و می‌درخشد. چنین قابلیت‌های هوشمندی، امکان تنظیم آسان و کنترل از راه دور تنظیمات و حالت‌های دما را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.

شیائومی از یخچال درب فرانسوی میجیا 616L رونمایی کرد

علاوه‌بر این‌ها، یخچال هوشمند جدید شیائومی بر راحتی و زیبایی ظاهری نیز تأکید دارد و به نور LED در بالا برای ارائه‌ی روشنایی ملایم، درب باز ۹۰ درجه‌ای برای دسترسی آسان و قفسه‌های قابل تنظیم برای ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر مواد غذایی مجهز است.

این یخچال همچنین با برچسب انرژی A بسیار کم‌مصرف است و تنها ۰٫۹۹ کیلووات ساعت در روز مصرف می‌کند. یخچال درب فرانسوی‌ میجیا 616L با صدای ۳۶ دسی‌بلی، بسیار آرام و بی‌سروصدا کار کرده و از فناوری اینورتر دوگانه، خنک‌کننده‌ی بدون یخ‌زدگی، سیستم گندزدایی ضد باکتری یون نقره و یخ‌زدایی خودکار هوشمند بهره می‌برد.

شیائومی از یخچال درب فرانسوی میجیا 616L رونمایی کرد

این یخچال در حفظ تازگی مواد غذایی عملکرد عالی و قابل توجهی دارد و دارای ظرفیت انجماد سریع ۷٫۵ کیلوگرمی در عرض ۱۲ ساعت، همراه با چهار سنسور دما برای کنترل دقیق خنک‌کننده است.

برای افرادی که قصد خرید یخچال درب فرانسوی میجیا 616L را دارند، توجه به ابعاد بسته‌بندی آن (۹۷۲x۷۷۰x۱۸۶۲ میلی‌متر) ضروری خواهد بود تا هنگام تحویل و نصب، از عبور این یخچال از فضاهای باریک یا ورودی‌ها اطمینان حاصل شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>