Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Marvel’s Spider-Man 2

برخی از دشمنان و مبارزات حذف‌شده‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 لو رفتند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هک شدن اطلاعات استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در ماه گذشته، منجر به سرقت میلیون‌ها فایل و افشای آن‌ها در سطح اینترنت شد. اگرچه بسیاری از این فایل‌ها اطلاعات بیشتری درباره‌ی عناوین آینده‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز مانند بازی ولورین را دربرمی‌گرفتند، جزئیات جالب توجهی درباره‌ی بازی‌های قبلی این استودیو مانند Marvel’s Spider-Man 2 نیز به‌صورت عمومی فاش شد.

هشدار: ادامه‌ی این متن بخشی از داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 را لو می‌دهد.

در راستای این اطلاعات فاش‌شده، کاربران توانستند اشاراتی به چندین شرور دیگر که قرار بود در این بازی حضور داشته باشند اما در نهایت توسط اینسامنیاک گیمز از بازی حذف شدند را پیدا کنند. از اسکرین‌شات‌ها و رندرها گرفته تا طراحی‌های مفهومی و موارد متعدد دیگر، بسیار از فایل‌های اینسامنیاک گیمز به چندین شرور سیمبیوتی مانند Riot و Lasher و Agony و Phage اشاره می‌کنند که در برنامه‌ریزی‌های اولیه، بخشی از داستان بازی Marvel’s Spider-Man 2 بودند.

فایل فاش‌شده‌‎ی دیگری نیز به ورود ونوم (Venom) به داستان بازی از پرده‌ی دوم آن (برخلاف ورود این شخصیت در پرده‎ی آخر بازی اصلی) اشاره داشته است و اطلاع می‌دهد که این امر از طریق محتوای داستانی مخصوصی که پیرامون اضطراب جدایی می‌چرخید، میسر می‌شد. علاوه‌بر این‌، ظاهراً شرکت خصوصی «Life Foundation» نیز قرار بود تا نقش مهمی در این بخش از داستان بازی ایفا کند.

همچنین مطالعه کنید
راهنمای بازی Forza Motorsport؛ شخصی سازی، ارتقاها و تیونینگ خودرو

در نهایت، هیچ‌کدام از این ایده‌ها در بازی اصلی مورداستفاده قرار نگرفتند اما اسناد لورفته از استودیوی اینسامنیاک گیمز همچنین به عرضه‌ی بازی Marvel’s Venom در سال ۲۰۲۵ میلادی اشاره کرده بودند که می‌تواند ربط مستقیمی به برخی از این ایده‌ها پیدا کند و برخی بر این باورند که این محتواهای حذف‌شده احتمالاً به‌زودی در این عنوان استفاده خواهند شد.

شایان ذکر است که چند ماه پیش، تونی تاد به‌عنوان صداپیشه‌ی ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرد که تنها حدود ۱۰ درصد از دیالوگ‌های ضبط‌شده‌ی او در این عنوان به‌کارگرفته شده‌اند و اینسامنیاک نزدیک به ۹۰ درصد از صداپیشگی‌های وی را در بازی نهایی مورداستفاده قرار نداده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>