Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از میجیا هلث پات S1 رونمایی کرد؛ یک محصول همه کاره جذاب!

شیائومی از میجیا هلث پات S1 رونمایی کرد؛ یک محصول همه کاره جذاب!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر کمی با ساختار کمپانی شیائومی آشنایی داشته باشید، احتمالاً در رابطه با سرمایه‌گذاری این کمپانی در توسعه سایر لوازم الکترونیکی و گجت‌های هوشمند نیز اطلاع دارید. کمپانی شیائومی اکنون یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی (تامین مالی جمعی/مشارکت گروهی از سرمایه‌گذاران در کسب و کارهای نوپا) را برای جدیدترین گجت آشپزخانه خود با نام “میجیا هلث پات S1” راه‌اندازی کرده است. این گجت هوشمند با قیمت اولیه 18 دلاری خود، زندگی راحت‌تری را به علاقه‌مندان حوزه سلامت خصوصاً طرفداران سرسخت “چای و دم‌نوش” نوید می‌دهد.

شیائومی از میجیا هلث پات S1 رونمایی کرد؛ یک محصول همه کاره جذاب!

مشخصات میجیا هلث پات S1 شیائومی

میجیا هلث پات اس 1 (Mijia Health Pot S1) از یک “صفحه گرمایش از جنس فولاد ضد زنگ 316L” و “بدنه شیشه‌ای از جنس بوروسیلیکات تقویت‌شده” تشکیل شده است. این گجت همه‌فن حریف به واسطه ساختار مستحکم خود از پس کارهایی همچون “جوشاندن آب، دم کردن چای و دم‌نوش‌های گیاهی خوش‌طعم و پخت انوع سوپ” بر می‌آید. میجیا هلث پات S1 با ظرفیت داخلی 1.5 لیتری و صفحه گرمایشی با توان 1000 واتی خود، پخت و پز کارآمدی را برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا افرادی که به تنهایی زندگی می‌کنند، تضمین می‌کند.

شیائومی از میجیا هلث پات S1 رونمایی کرد؛ یک محصول همه کاره جذاب!

بدون شک، “کنترل دمای دقیق” میجیا S1 در محدود 40 تا 90 درجه سانتی‌گراد (با قابلیت افزایش 5 درجه‌ای دما در هر مرحله) به عنوان برجسته‌ترین قابلیت این گجت هوشمند در نظر گرفته می‌شود. این قابلیت امکان “انتخاب دمای دم‌آوری مناسب برای انواع چای/دم‌نوش” یا “حفظ دمای پخت خاص برای غذاهای متنوع” را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این در صورت گرم شدن بیش از حد بدنه شیشه‌ای، سیستم کنترل دمای پنهان تعبیه شده در این گجت، به صورت خودکار دستگاه را خاموش کرده و از بروز حوادث ناخواسته و ناگوار جلوگیری می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
نقشه گلبرگ هواوی با ویژگی‌های جدید و جذاب به‌روز می‌شود

میجیا هلث پات S1 با قابلیت “رزرو هوشمند 18 ساعته” به کاربر خود اجازه می‌دهد برای روتین آشپزی خود، از پیش برنامه‌ریزی کند و پس از گذراندن یک روز سخت در بیرون از منزل یا بازگشت از محل کار، با غذای گرم و تازه مواجه شود. علاوه بر این، فناوری عایق بدنه این دستگاه به آن اجازه می‌دهد گرما را تا 12 ساعت حفظ کند و به همین واسطه غذا یا نوشیدنی کاربر پس از پایان فرآیند پخت، همچنان گرم و تازه باقی خواهد ماند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>