Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ نشان تجاری "Ironflex" مربوط به گوشی‌های تاشو را ثبت کرد!

سامسونگ نشان تجاری “Ironflex” مربوط به گوشی‌های تاشو را ثبت کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه زمان زیادی تا برگزاری مراسم بزرگ “Galaxy Unpacked” و رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ باقی نمانده است، این کمپانی با ثبت یک نشان تجاری جدید تحت عنوان “Ironflex” در دفتر مالکیت معنوی کره جنوبی خبرساز شد!

در حالیکه تاکنون جزئیات چندان زیادی در رابطه با گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 منتشر نشده است، اما برخی از کارشناسان بر این باورند که این اقدام به منزله تلاش سامسونگ برای استفاده از این نشان تجاری در طراحی و توسعه جدیدترین گوشی‌های تاشو خود در سال 2024 میلادی است.

استفاده از دو عبارت “پنل‌های نمایشگر اولد تاشو” و “گوشی‌های هوشمند تاشو” در بند‌های به ثبت رسیده شده در نشان تجاری “Ironflex” از تمرکز سامسونگ بر روی فناوری جدید برای توسعه نمایشگرهای متفاوتی برای گوشی‌های سری گلکسی زد بعدی حکایت دارد. در حالیکه تاکنون معنای دقیقی از عبارت “Ironflex” ارائه نشده است، اما به واسطه وجود کلمه “Iron” به معنای “آهن” در این عبارت پیش‌بینی می‌شود این نشان تجاری در رابطه با افزایش “استحکام و دوام” گوشی‌های هوشمند تاشو بعدی سامسونگ به ثبت رسیده شده باشد.

از آنجایی که در حال حاضر اصلی‌ترین نگرانی عمومی و تردید در خریداری گوشی‌های هوشمند تاشو به “بروز خط و خش، چین و چروک و شکستگی بر روی صفحه نمایش” و “استحکام لولاها” محدود می‌شود، ثبت این نشان تجاری توسط سامسونگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

همچنین مطالعه کنید
آکسون 60 اولترا ZTE با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد

در حالت کلی، نشان تجاری “Ironflex” می‌تواند با “طراحی لولای جدید”، “استفاده از یک ماده قوی‌تر برای پوشش صفحه نمایش” یا سایر موارد مربوط به استحکام گوشی‌های هوشمند تاشو ارتباط داشته باشد. صرف نظر از تغییرات احتمالی، این نشان تجاری بیانگر آن است که سامسونگ بهبود شاخص‌های “استحکام و دوام” در گوشی‌های تاشو بعدی را در اولویت خود قرار داده است.

گزارشات اخیر از قصد سامسونگ برای افزایش ابعاد صفحه نمایش داخلی و خارجی گوشی‌های سری گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 حکایت دارند. به عنوان مثال، انتظار می‌رود گلکلسی زد فلیپ 6 به صفحه نمایش خارجی 3.9 اینچی (در مقابل صفحه نمایش 3.4 اینچی گلکسی زد فلیپ 5) مجهز باشد. در حالت کلی می‌توان گفت که سامسونگ از زمان رونمایی از اولین گلکسی زد فلیپ (با صفحه نمایش کوچک 1.1 اینچی) تاکنون، به صورت پیوسته ابعاد صفحه نمایش گوشی‌های تاشو سری زد فلیپ را افزایش داده است.

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر “نازک‌تر کردن قطر” گوشی‌های تاشو سری زد و “به‌کارگیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی” در گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ 6 به گوش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>