Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پاور بانک شفاف شارگیک 170 با باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

پاوربانک شفاف شارگیک 170 با باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از اجرای موفقیت‌آمیز کمپین سرمایه‌گذاری جمعی برای راه‌اندازی خطوط تولید پاور بانک منشوری‌شکل شارگیک 170 (Shargeek 170) بر روی وب‌سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) در سال 2023 میلادی، حالا کمپانی Charge (که پیش‌تر با نام شارگیک نیز از آن یاد می‌شد) یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی دیگر را برای عرضه این پاور بانک قابل حمل بر روی وب‌سایت جمع‌آوری کمک‌های مالی ایندی‌گوگو (Indiegogo) افتتاح کرده است. در حال حاضر، بودجه این کمپین سرمایه‌گذاری جمعی با کمک 4000 حامی به مبلغ بیش از 760000 دلار (آمریکا) رسیده است.

مشخصات کلیدی پاور بانک شارگیک 170

پاور بانک قابل حمل شارگیک 170 دارای یک باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی از درجه EV است که با یک بار شارژ کردن آن، کاربران می‌توانند آیفون 14 پرو خود را برای 6 بار یا مک بوک پرو یا کنسول دستی ROG Ally خود را برای 1 بار شارژ کنند. همچنین به واسطه پشتیبانی از قابلیت شارژ مجدد سریع با حداکثر سرعت 140 واتی، پس از اتصال این پاور بانک به برق، تنها در عرض 20 دقیقه شارژ آن به 50 درصد می‌رسد. نمایشگر شفاف این پاور بانک کاربردی امکان نظارت بر روی “وضعیت باتری، توان خروجی و حالت جریان کم” را برای کاربر خود فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است این پاور بانک با وزن 680 گرمی و طول 6.5 اینچی خود، از استاندارد IP66 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) نیز پشتیبانی می‌کند و در برابر آب بسیار مقاوم است.

همچنین مطالعه کنید
معرفی ردیاب جدید کیف پول Chipolo CARD Spot، سازگار با تکنولوژی Find My اپل

پاور بانک شفاف شارگیک 170 به دو پورت USB-C دو طرفه PD 3.1 و یک پورت USB-A مجهز می‌باشد و قادر است سه دستگاه را با حداکثر توان خروجی 170 واتی شارژ کند. در حالیکه هر یک از دو پورت USB-C توانایی ارائه خروجی با حداکثر توان 140 واتی را دارند، تک پورت USB-A این پاور بانک از خروجی با سرعت نامی 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

پاور بانک شفاف شارگیک 170 با باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود

در شرایطی که از هر دو پورت USB-C به صورت هم‌زمان استفاده شود، توان خروجی یک پورت به 100 وات و توان خروجی پورت دیگر به 65 وات کاهش می‌یابد. علاوه بر این در شرایط استفاده هم‌زمان از هر سه پورت، توان خروجی هر یک از پورت‌های USB-C به 65 وات و توان خروجی پورت USB-A به 18 وات تنزل می‌یابد.

پاور بانک شفاف شارگیک 170 با باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود

قیمت

مقرون‌به‌صرفه‌ترین مبلغ سرمایه‌گذاری شده برای پاور بانک شارگیک 170 بر روی وب‌سایت ایندی‌گوگو، با قیمت 119 دلاری توسط حساب کاربری “Super Early Bird” به ثبت رسیده است. این محصول به کشورهای مختلفی از جمله: “ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه، هلند و استرالیا” ارسال خواهد شد.

پاور بانک شفاف شارگیک 170 با باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود

در حالیکه بیش از 1000 حامی وب‌سایت کیک‌استارتر پیش‌تر پاور بانک خود را دریافت کرده‌اند، حامیان این محصول در کمپین افتتاح شده بر روی وب‌سایت ایندی‌گوگو محصولات خود را از ماه فوریه سال میلادی جاری (اواخر بهمن ماه) دریافت خواهند کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>