Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کوییز پست یوتیوب برای دستگاه‌های iOS و Android به زودی فعال خواهد شد

کوییز پست یوتیوب برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی به زودی فعال خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سر‌انجام و پس از گذشت چندین ماه فعالیت در نسخه بتا، گزینه ایجاد کوییز پست در تب کامیونیتی یوتیوب برای تمامی ورژن‌های دستگاه‌های iOS، اندروید و نسخه وب فراهم شد. این هفته، یوتیوب تایید کرد که پست‌های مسابقه (کوییز پست) در تمامی دستگاه‌هایی که در آنان پست‌های کامیونیتی پشتیبانی می‌شوند، راه‌اندازی خواهد شد.

فراهم‌سازی این قابلیت به این معناست که اعضایی که به تب کامیونیتی دسترسی دارند، اکنون می‌توانند با استفاده از قابلیت “کوییز پست” با بینندگان خود در دستگاه‌های iOS و اندروید، تعامل داشته باشند.

کوییز پست یوتیوب برای دستگاه‌های iOS و Android به زودی فعال خواهد شد

در این قسمت به طریقه اضافه کردن مسابقه به پست، در یوتیوب خواهیم پرداخت. به این منظور کافی است تا:

  • سوالی را در قسمت فیلد متن وارد کنید.
  • پاسخ سوالات را در قسمت ‍”Answer” وارد کنید. در هر یک از پاسخ‌ها می‌توانید تا 80 کاراکتر استفاده نمایید.
  • اگر به تعداد بیشتری از فیلد‌های پاسخ نیاز دارید؛ می‌توانید روی گزینه “Add Answer” کلیک کنید. شما می‌توانید تا حداکثر 4 پاسخ را در یک کوئیز پست قرار دهید.
  • پاسخ صحیح سوال را از میان گزینه‌های پاسخ، انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید تا علت انتخاب آن گزینه، به عنوان گزینه صحیح، را در متن اضافه کنید. این بخش از توضیحات اختیاری بوده و حداکثر تعداد کاراکتر قابل استفاده در این توضیحات، 350 کاراکتر می‌باشد.
همچنین مطالعه کنید
رسمی؛ رویداد گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ 12 بهمن برگزار می‌شود

نکته قابل توجه در این کوئیز پست، قابلیت وجود تنها یک گزینه صحیح از بین پاسخ‌های ارائه شده می‌باشد که در صورتی که از این قابلیت به عنوان ابزار آموزش بهره می‌برید، این مسئله منطقی به نظر خواهد آمد.

کوییز پست یوتیوب برای دستگاه‌های iOS و Android به زودی فعال خواهد شد

این اعلامیه چند روز پس از تایید یوتیوب مبنی بر آغاز به کار تست آزمون‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی روی موبایل، منتشر شد. عده اندکی از کاربران یوتیوب اکنون، آزمون‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی را در فید Home خود مشاهده می‌کنند.

البته، در خصوص زمان در دسترس قرار‌گیری آزمون‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی برای تمامی کاربران یا ادامه فعالیت یوتیوب همراه با این ویژگی بحث‌بر‌انگیز، نمی‌توان نظری قطعی داد.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>