Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

3 برند اندرویدی در بین 10 برند برتر مبتکرانه سال 2023

3 برند اندرویدی در بین 10 برند برتر مبتکرانه سال 2023

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارش جدیدی که توسط تحلیلگران شرکت BCG منتشر شده، 10 شرکت برتر نوآورانه جهان در سال 2023 را رتبه بندی کرده است. نکته جالب این لیست، حضور سه شرکت تولیدکننده محصولات اندرویدی در بین 10 شرکت برتر است. البته اگر رتبه‌بندی را به 50 شرکت برتر گسترش دهیم، تعداد تولیدکنندگان اندرویدی دو برابر می‌شود. این گزارش، ظرفیت نوآوری شرکت‌ها را بر اساس تمرکز آنها بر نوآوری در سال گذشته و استفاده آنها از فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی ارزیابی می‌کند. 3 تولیدکننده برتر اندرویدی در این گزارش آلفابت (گوگل)، سامسونگ و هواوی هستند. البته اگر سری دستگاه‌های Surface Duo را در نظر بگیریم، مایکروسافت نیز می‌تواند در این انتخاب قرار گیرد.

3 برند اندرویدی در بین 10 برند برتر مبتکرانه سال 2023

سامسونگ نمونه‌ای عالی از شرکتی است که از تمام ابزارهای در اختیار خود برای افزایش عملکرد از طریق نوآوری در مراحل مختلف زنجیره ارزش خود استفاده می‌کند. این کمپانی به‌طور مرتب در حال معرفی فناوری‌های جدید در مقیاس بزرگ مانند تمرکز بر نوآوری‌های تکنولوژیکی و برجسته شدن به دلیل توانایی آن برای ورود به بازارهای مجاور (مانند گوشی‌های تاشو) است. همچنین این شرکت، یکی از بزرگترین کمپانی‌های غیر آمریکایی است که بیشترین بودجه را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند. سامسونگ تنها در سال 2021 حدود 17 میلیارد دلار به این منظور اختصاص داده بود.

هوآوی شرکت دیگری است که به طور مداوم تعهد قوی خود را به نوآوری نشان داده است. این در حالی است که این شرکت به دلیل تحریم‌ها در سطح اقتصادی، وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، اما بیش از یک بار ثابت کرده است که در ترکیب فناوری‌های جدید در محصولات خود یا پیش بردن فناوری‌های موجود پیشگام است. محصولات اخیر این کمپانی مانند هوآوی P60 پرو و سیستم دوربین پیشرفته آن با دیافراگم متغیر، نمونه خوبی از این موضوع است.

همچنین مطالعه کنید
این روش هک جدید، گیمرها را با یک تروجان باج افزار هدف قرار می‌دهد!

اگر رتبه را به 50 شرکت برتر گسترش دهیم، می‌توانیم شرکت‌های دیگری را پیدا کنیم که توسعه دستگاه‌های اندرویدی را نیز به عنوان یکی از حوزه‌های تجاری خود در نظر دارند. این مورد مربوط به شیائومی (در جایگاه بیست و نهم)، سونی (در جایگاه سی و یکم) و لنوو (در رتبه چهل و هشتم) است.

نمایش قوی تولیدکنندکان محصولات اندرویدی در این گزارش، گواهی بر باز بودن و انعطاف‌پذیری این پلتفرم است. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به روش‌های مختلف نوآوری کنند. این امر منجر به توسعه برخی از نوآورانه‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار شده است.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>