Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رویداد سالانه آنپکد 2023 (Unpacked 2023) سامسونگ برگزار شد و همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی‌های جدید سری گلکسی S23 و همچین لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 3 جدید این شرکت در این رویداد معرفی شدند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با اروتک همراه باشید.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
سری گلکسی اس 23 سامسونگ

1. گلکسی S23

گلکسی S23 سامسونگ ممکن است هیجان‌انگیزترین محصول در رویداد آنپکد 2023 نبوده باشد، اما این دستگاه تمام ویژگی‌های گوشی‌های اندرویدی بسیار محبوب دیگر را دارد.

همانطور که افشاگری‌ها پیش‌بینی می‌کردند، این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی S22 فعلی دارد. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی +FHD با نرخ نوسازی 120 هرتزی به‌ همراه همان 8 گیگابایت رم و ماژول‌های دوربین‌های پشتی نسل قبلی اشاره کرد. این بدان معناست که با خرید این گوشی شما یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری را دریافت خواهید کرد.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
گلکسی اس 23

اما در قلب دستگاه تغییراتی وجود دارد که مهمترین آنها پردازنده اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای بهبود عملکرد بازی و ویدیو است. طراحی نسل جدید نیز به‌لطف ورود ظاهری جدید و تمیزتر، اصلاح شده است.

2. گلکسی S23 پلاس

اگر به وسعت بیشتر نمایشگر و افزایش آن به 6.6 اینچ نیاز دارید، گلکسی S23 پلاس، فرزند وسط این سری جدید، آماده است. به‌لطف حذف مقداری فلز برجسته که در نسل‌های قبلی مجموعه دوربین‌ها را احاطه کرده بود، این نسخه، ظاهری جدید و تمیزتر به ارمغان می‌آورد و البته در زیر این ظاهر اصلاح‌شده، همان پردازنده سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 را مانند برادر کوچکتر خود دارد.

امتیاز دیگر نسخه جدید، افزایش حافظه پایه S23 پلاس است که اکنون از 128 گیگابایت به 256 گیگابایت رسیده است. اما درست مانند سال گذشته، این گوشی نیز در بین S23 استاندارد و S23 اولترا قرار می‌گیرد.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
گلکسی اس 23 پلاس

البته انتظار داشتیم، گلکسی S23 پلاس دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را که در S22 اولترا سال گذشته استفاده شده بود، به ارث ببرد. با این حال، سامسونگ تلاشی نکرده است تا این مزیت را در این گوشی جدید بکار بگیرد. این محصول همچنان دارای سه دوربین قدرتمند شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری با تثبیت‌کننده اپتیکال است. دوربین سلفی نیز اکنون به جای 40 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های 10 مگاپیکسلی با ترکیب پیکسلی 4 در 1 را ثبت کنید.

همچنین مطالعه کنید
کمپانی Caviar از نسخه های لاکچری جدید سری پرو آیفون 15 رونمایی کرد

3. گلکسی S23 اولترا

ستاره رویداد آنپکد 2023 سامسونگ، قطعاً گلکسی S23 اولترا بود، یک گوشی پرچمدار فوق‌العاده قدرتمند (اما همچنین فوق‌العاده گران قیمت) با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی.

این گوشی از نظر ظاهرای تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی خود نداشته است، با این حال پیشرفت‌های کوچکی از جمله صفحه‌نمایش سخت‌تر، رم و حافظه ذخیره‌سازی سریع‌تر و به‌علاوه باتری کارآمدتر در نسل جدید وجود دارد.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
گلکسی اس 23 اولترا

بخش بزرگی از این رویداد به سیستم دوربین حرفه‌ای این دستگاه اختصاص داشت. این اولین گوشی سامسونگ با سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 جدید است که این کمپانی، قبل از رونمایی رسمی، آن را معرفی کرد.

به‌نظر می‌رسد تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 این گوشی به ارتقای بیشتر عملکرد S23 اولترا در نور کم، هم برای فیلمبردای و هم برای عکاسی کمک می‌کند.

4. گلکسی بوک 3

در این رویداد، سامسونگ علاوه بر گوشی‌های پرچمدار خود از سه لپ تاپ جذاب گلکسی بوک 3 نیز رونمایی کرد.

قدرتمندترین این سری، گلکسی بوک 3 اولترا است که در کنار نسخه پرو و پرو 360 رونمایی شد. بخش بزرگی از جذابیت هر سه محصول، صفحه‌نمایش‌ امولد آن‌ها خواهد بود، این نمایشگر باکیفیت همراه با جدیدترین پردازنده‌ها باعث می‌شود که این سری هم برای گیمرها و هم برای خلاقان بصری جذاب باشد.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
گلکسی بوک 3

در حالیکه قیمت نسخه اولترا (2199.99 دلار) بسیار بالا است، اما به‌نظر می‌رسد این محصول رقیب جذابی برای لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌های گیمینگ گران‌قیمت باشد.

5. رابط کاربری One UI 5.1

در کنار این سخت‌افزارهای جدید، یک رابط کاربری جدید نیز در اولین رویداد آنپکد سامسونگ در سال 2023 در قالب One UI 5.1 رونمایی شد.

به‌طور خلاصه، سامسونگ تغییراتی را در رابط کاربری One UI خود که تحت اندروید 13 گوگل اجرا می‌شود، ایجاد کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به به‌روزرسانی برنامه Notes برای آسان‌تر کردن ویرایش و اشتراک‌گذاری اشاره کرد.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
رابط کاربری وان یو آی 5.1

البته بازنگری بزرگتر در کنار رفع باگ‌ها و وصله‌های امنیتی، مطمئناً بیشتر مورد استقبال قرار می‌گرفت، اگرچه ممکن است با عرضه اندروید 14 در اواخر سال جاری میلادی، شاهد تغییرات عمده بیشتری باشیم.

موارد فوق همه چیزهایی است که در مراسم معرفی آنپکد 2023 سامسونگ رونمایی شدند.

گلکسی تب S8؟

البته محصول موردانتظار دیگر، گلکسی تب S9 سامسونگ بود، چراکه پیش از این، گلکسی تب S8 در کنار گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی شده بود.

گلکسی آنپکد 2023؛ چه محصولاتی در این رویداد رونمایی شدند؟
گلکسی تب اس 9

طبق گزارش‌ها، رونمایی این تبلت‌ها به دلیل فروش ضعیف مدل‌های فعلی به تعویق افتاده و این ادعایی قابل باور است، زیرا شایعات بسیار کمی در مورد سری تب S9 منتشر شده است.

منبع: Techradar

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>