جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
هواوی P60 پرو با طراحی جدید و منحصر به فرد وارد بازار می‌شود!

هواوی P60 پرو با طراحی جدید و منحصر به فرد وارد بازار می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

امروز تصویری جالب از گوشی هوشمند آینده هواوی P60 پرو منتشر شده است. طبق این تصویر، این محصول دارای یک سیستم دوربین دوگانه (که در P50 پرو نیز موجود بود) به همراه یک دوربین مستطیلی‌ شکل و یک سنسور در خارج از جزیره دوربین است. این دوربین‌ها دارای روکش سفید براق و زیبا و همچنین نوارهای نقره‌ای در اطراف خود هستند.

دو سنسور دوربین در حلقه بالایی قرار دارند و یک لنز پریسکوپ و یک فلاش LED برای روشنایی ایده‌آل در همه شرایط در حلقه پایینی قرار گرفته‌اند. به لطف این تنظیمات، این گوشی بدون شک می‌تواند حتی در شرایط نور کم نیز عکس‌هایی واضح و با وضوح بالا بگیرد. البته برای تکمیل این مجموعه جذاب، چهارمین سنسور مجزا نیز در سمت راست دوربین‌ها قرار دارد. زیبایی حلقه‌های نقره‌ای در اطراف هر یک از این دوربین‌ها و همچنین طراحی خاص و منحصربه‌فرد این ماژول، قطعاً هواوی P60 پرو را از دیگر رقبای آن متمایز خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، سری هواوی P60 دارای یک فناوری دوربین جدید خواهد بود. اگرچه در حال حاضر اطلاعات خاصی از این فناوری دوربین منتشر نشده است، اما این چیدمان جذاب دوربین‌ها قطعاً ما را ترغیب می‌کند که ببینیم برای این طراحی منحصربه‌فرد، هواوی از چه فناوری جدیدی استفاده خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *