Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت آیکو پد 2 پرو با 12 گیگابایت رم و تراشه دایمنسیتی 9300 در راه است

تبلت آیکو پد 2 پرو با 12 گیگابایت رم و تراشه دایمنسیتی 9300 در راه است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آیکو (iQOO) به‌زودی نسل جدید تبلت آیکو پد خود را راهی بازار خواهد کرد. این دستگاه اخیراً توانسته است گواهی تأیید 3C را کسب کند و از این طریق جزئیات جدیدی درباره‌ی توان شارژ محصول جدید آیکو فاش شد. اکنون نیز نام تبلت «آیکو پد 2 پرو» (iQOO Pad 2 Pro) در وب‌سایت رسمی کنسول گوگل پلی رؤیت شده است و برخی از مشخصات این محصول را به اشتراک می‌گذارد. برای آشنایی با مشخصات تبلت آیکو پد 2 پرو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات تبلت آیکو پد 2 پرو در کنسول گوگل پلی

تبلت آیکو پد 2 پرو با 12 گیگابایت رم و تراشه دایمنسیتی 9300 در راه است

آیکو پد 2 پرو با شماره‌مدل «PA2473» در وب‌سایت کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و با توجه به رندر آن، صفحه‌نمایش این تبلت حاشیه‌های متقارنی دارد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست فریم تبلت قابل مشاهده هستند.

تبلت جدید آیکو از صفحه‌نمایش با رزولوشن ۲۰۶۴ در ۳۰۹۶ پیکسلی و تراکم ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. اطلاعات ثبت‌شده در کنسول گوگل پلی نشان می‌دهند که این دستگاه به تراشه‌ای با کد MT8796 مجهز خواهد بود. چیپست این تبلت، ۴ هسته‌ی Cortex-A72 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز و یک هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز دارد، مشخصاتی که به تراشه‌ی دایمنسیتی 9300 اشاره می‌کنند. شایان ذکر است که ویوو پد 3 پرو به‌تازگی با بهره‌مندی از همین تراشه‌ی مدیاتک در کشور چین رونمایی شد. طبق مشخصات فهرست‌شده در کنسول گوگل پلی، تبلت iQOO Pad 2 Pro نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و ممکن است نسخه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده باشند. علاوه‌بر این‌ها، جدیدترین تبلت آیکو به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به بازار می‌آید.

همچنین مطالعه کنید
تبلت نوبیا پد 3D II با صفحه نمایش سه بعدی (بدون نیاز به عینک) رونمایی شد

لیست مذکور غیر از مواردی که اشاره شد، جزئیات بیشتری را درباره‌ی این محصول فاش نمی‌کند اما با توجه به گواهی 3C، آیکو پد ۲ پرو از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از آن‌جایی که اولین نسل تبلت آیکو پد در واقع نسخه‌ی تغییریافته‌ای از ویوو پد ۲ بود، می‌توان انتظار داشت که پد ۲ پرو نیز نسخه‌ی کمی متفاوتی از تبلت ویوو پد ۳ پرو باشد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>