Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو از تبلت ویوو پد 3 پرو و ایربادهای سری ویوو TWS 4 رونمایی کرد

ویوو از تبلت ویوو پد 3 پرو و ایربادهای سری ویوو TWS 4 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ویوو ضمن رونمایی از گوشی‌های تاشو “ویوو ایکس فولد 3 (نسخه وانیلی/ استاندارد)” و “ویوو ایکس فولد 3 پرو”، دو محصول دیگر یعنی “تبلت پرچم‌دار ویوو پد 3 پرو” و “ایربادهای سری ویوو TWS 4” را نیز معرفی کرد. در این مطلب به شرح کوتاهی از مشخصات کلیدی این سه دستگاه خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

تبلت ویوو پد 3 پرو

تبلت ویوو پد 3 پرو به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 13 اینچی با “رزولوشن 3096 در 2064 پیکسلی، نسبت تصویر 3:2، نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی و حداکثر روشنایی 900 نیتی” مجهز می‌باشد. این تبلت پرچم‌دار طیف رنگی P3 را به صورت 100 درصدی پوشش داده و از پخش محتوای تصویری با فرمت HDR10 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این نمایشگر یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نیز در دل خود جای داده است.

با حرکت به سمت قاب پشتی تبلت ویوو پد 3 پرو با جزیره دوربین دایره‌ای شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین که در گوشه چپ بالای دستگاه قرار دارد، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک فلاش ال‌ای‌دی (LED) را در خود جای داده است.

ویوو پد 3 پرو به عنوان اولین تبلت اندرویدی مجهز به جدیدترین تراشه پرچم‌دار مدیاتک، یعنی دایمنسیتی 9300، به شمار می‌آید. این تبلت از “رم نوع LPDDR5X با حداکثر ظرفیت 16 گیگابایت” و “فضای ذخیره‌سازی نوع UFS 4.0 با حداکثر 512 گیگابایت” پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، ویوو یک هیت‌سینک گرافیتی سفارشی‌سازی‌شده (برای دفع گرما) و یک ماتریس خنک‌کننده مسی (برای کنترل حرارتی) را برای جدیدترین تبلت پرچم‌دار خود در نظر گرفته است.

سیستم خنک‌کننده ویوو پد 3 پرو

تبلت ویوو پد 3 پرو از قلم لمسی ویوو پنسل 2 (Pencil 2) پشتیبانی کرده و امکان اتصال یک کیبورد (صفحه‌کلید فیزیکی) از طریق پین‌های پوگو مغناطیسی به این دستگاه نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. علاوه بر این، پخش محتوای صوتی در این تبلت بر عهده یک سیستم بلندگو 8 عددی (با پشتیبانی از حالت پخش صدای فضایی) قرار دارد.

عملکرد نرم‌افزاری این تبلت نیز تحت پوشش رابط کاربری OriginOS 4 (مبتنی بر اندروید 14) قرار دارد. علاوه بر این، ویوو با درنظرگیری یک مدل هوش مصنوعی مولد داخلی به نام “BlueLM” قابلیت‌هایی از جمله: “ایجاد تصویر و متن”، “پشتیبانی مجموعه آفیس ویوو از دسترسی از راه دور به به سیستم‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز و مک (سیستم عامل اختصاصی اپل)” و “امکان استفاده از تبلت به عنوان یک صفحه نمایش گسترده” را برای کاربران این تبلت به ارمغان آورده است.

همچنین مطالعه کنید
بی ام و از عینک هوشمند ConnectedRide برای دوچرخه سواران رونمایی کرد

علاوه بر این، به سبب وجود برخی از ویژگی‌های داخلی، این تبلت امکان “دریافت و انتقال تماس‌های تلفنی و فایل‌های دیجیتال” از/ به گوشی‌های سازگار با رابط کاربری OriginOS 4 را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، این دستگاه از نسل بعدی گزینه‌های اتصالی محبوب، یعنی “اتصال به شبکه مبتنی بر Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.4” نیز پشتیبانی می‌نماید.

ویوو از تبلت ویوو پد 3 پرو و ایربادهای سری ویوو TWS 4 رونمایی کرد

تبلت ویوو پد 3 پرو به یک باتری 11500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت 66 واتی مجهز بوده که به ادعای کمپانی وویو، این باتری قادر است تا 70 روز در حالت استندبای (آماده به کار) قرار داشته باشد.

تبلت ویوو پد 3 پرو از تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) در 3 گزینه رنگ “خاکستری”، “آبی آسمانی” و “یاسی روشن” به بازار چین عرضه می‌شود. قیمت پیکربندی‌های متنوع این دستگاه به شرح زیر است:

  • پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” (پایه): 415 دلار
  • پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 457 دلار
  • پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی”: 554 دلار

ایربادهای سری ویوو TWS 4

علاوه بر تبلت ویوو پد 3 پرو، ویوو از ایربادهای ویوو TWS 4 (استاندارد) با پشتیبانی از کدک‌های صوتی انطباقی “LDAC و aptX Adaptive” و ویوو TWS 4 مدل Hi-Fi با پشتیبانی از کدک صوتی بدون‌اتلاف “aptX Lossless” رونمایی کرد. هر دو مدل از ایربادهای سری ویوو TWS 4 از دیافراگم‌های آکوستیک سفارشی‌سازی‌شده از جنس تنگستن سرامیکی و درایورهای 12.2 میلی‌متری تشکیل شده‌ و از حذف نویز فعال (ANC) تا 55 دسی‌بل و اتصال بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کنند.

ویوو برای این دو ایرباد عمر باتری 11 ساعته (برای یک نوبت شارژ) را وعده می‌دهد. این در حالی است که در صورت استفاده از کیس شارژ ایربادها، عمر باتری گجت به 45 ساعت افزایش می‌یابد.

نسخه استاندارد ایربادهای سری ویوو TWS 4 در 2 گزینه رنگی “سفید” و “آبی نفتی” با برچسب قیمتی 55 دلاری و نسخه Hi-Fi از این سری از هدفون‌های ویوو در 2 گزینه رنگی “سفید” و “سرمه‌ای” با برچسب قیمتی 70 دلار در تاریخ 15 فروردین به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>