Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات تبلت پیکسل گوگل فاش شد

جزئیات تبلت پیکسل گوگل فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه می، در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O، گوگل مجموعه کاملی از دستگاه‌های مختلف را که در آینده عرضه می‌شوند، معرفی کرد. بیشتر این محصولات، مانند پیکسل 7، پیکسل 7 پرو و پیکسل واچ، در رویدادی در 6 اکتبر (24 مهر) رسمی خواهند شد. اما تبلت پیکسل نیز در بین این محصولات وجود داشت که سال آینده عرضه می‌شود. البته این زمان رونمایی باعث نشده است که کاربران نتوانند به تصاویر و جزییات این دستگاه دسترسی داشته باشند.

امروز برخی از جزئیات تبلت پیکسل گوگل منتشر شد، زیرا ظاهراً این محصول وارد مرحله آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) شده و برخی از آن‌ها برای این منظور به هند ارسال شده‌اند. اما جایی در طول مسیر ارسال، شخصی به جزئیات مهم این دستگاه توجه و آن‌ها را فاش کرده است.

جزئیات تبلت پیکسل گوگل فاش شد

گفته می‌شود که تبلت پیکسل دارای یک نمایشگر 10.95 اینچی و پشتیبانی از Wi-Fi 6 است و در دو نسخه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی ارائه می‌شود. همچنین یک قلم ساخت گوگل برای این تبلت وجود خواهد داشت که البته ممکن است همراه خود تبلت نبوده و نیاز به خرید جداگانه آن باشد.

طبق شایعات قبلی، تبلت پیکسل اولین دستگاهی خواهد بود که تنها با نسخه 64 بیتی اندروید 13 عرضه می‌شود و دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. از سوی دیگر، این دستگاه از GPS، حسگر مجاورت و فشارسنج پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین مطالعه کنید
تبلت آنر پد وی 8 با تراشه دایمنسیتی 8020 رونمایی شد

شایعه شده است که تبلت پیکسل علی‌رغم رونمایی پس از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو با نسل دوم تراشه تنسور گوگل، از نسل اول این تراشه، یعنی همان چیزی که در پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو یافت می‌شود، استفاده خواهد کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>