Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چت‌های قفل واتساپ

قابلیت قفل گفتگوهای واتساپ به زودی در تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

متا برای تقویت بیشتر حریم خصوصی کاربرانش، در حال کار بر روی یک ویژگی امنیتی جدید برای واتساپ است. این ویژگی در یک آپدیت جدید عرضه خواهد شد و به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از همگام‌سازی خودکار، بتوانید در تمام دستگاه‌های متصل به حسابتان به چت‌های قفل واتساپ دسترسی داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، اگر تصمیم به قفل کردن مکالمه‌ای در گوشی هوشمند خود دارید، این قفل در صورتی که با همان اکانت در رایانه، تبلت یا هر دستگاه دیگری وارد واتساپ شده باشید، روی همان مکالمه اعمال می‌شود.

چت‌های قفل واتساپ در گوشی

این ارتقاء عالی برای اولین بار توسط WABetaInfo، یک منبع قابل اعتماد برای به‌روزرسانی‌های واتساپ در آخرین نسخه بتای این برنامه برای اندروید 2.24.4.14 یافت شد. این نسخه برای همه آزمایش‌کنندگان بتا در Google Play قابل دانلود است.

واتساپ سال گذشته قابلیت قفل کردن چت‌های خاص را معرفی کرد. آنها بعداً ویژگی دیگری به نام Secret Lock را معرفی کردند که به کاربران اجازه می‌داد رمز عبور منحصر به فرد و مستقل از رمز دستگاه برای آن تعیین کنند. این رمز عبور پوشه Locked Chats را قفل می‌کند و برای کسانی که کد را نمی‌دانند نمایش داده نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
با گزینه های جدید قالب بندی متن در واتساپ آشنا شوید!

چت‌های قفل واتساپ

نقطه ضعف این ویژگی‌ها این است که وابسته به تنظیمات دستگاه هستند. این بدان معناست که به‌جای استفاده از همگام‌سازی خودکار، باید روی هر دستگاه به طور جداگانه تنظیم شوند. اما جدیدترین آپدیت واتساپ این فرآیند را ساده‌تر کرده و تنظیمات امنیتی شما را در تمام پلتفرم‌هایی که به حساب واتساپ شما متصل هستند اعمال می‌کند. به این طریق شما می‌توانید به چت‌های قفل واتساپ در تمامی پلتفرم‌های متصل به حسابتان دسترسی پیدا کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، ویژگی جدید واتساپ احتمالاً در آپدیت بعدی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شرکت متا اخیراً تأیید کرده است که امکان ارسال پیام‌های بین پلتفرمی را به زودی برای کاربران خود فراهم می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند پیام‌های خود را بین سه پلتفرم واتساپ، تلگرام و سیگنال انتقال دهند. البته این ویژگی احتمالاً فقط در منطقه اروپا در دسترس خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>