Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نینتندو سوییچ 2 احتمالاً قابلیت اجرای بازی های کنسول فعلی سوییچ را خواهد داشت

نینتندو سوییچ 2 احتمالاً قابلیت اجرای بازی های کنسول فعلی سوییچ را خواهد داشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات فراوانی طی ماه‌های اخیر پیرامون کنسول نسل بعدی نینتندو مطرح شده است و در این بین شاهد فاش شدن جزئیات زیادی درباره‌ی مشخصات و سخت‌افزار این کنسول موردانتظار بودیم اما همچنان نمی‌دانستیم که آیا نینتندو سوییچ 2 از قابلیت «Backward Compatibility» یا همان پشتیبانی از نسل قبلی بهره‌مند خواهد شد یا خیر. با این حال، گزارشی که به‌تازگی در این زمینه منتشر شده است، خبر می‌دهد که نینتندو چنین قابلیتی را برای کنسول نسل بعدی خود لحاظ خواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات این گزارش تازه، با اِروتِک همراه باشید.

رسانه‌‌ی برزیلی «Universo Nintendo» با استناد به صحبت‌های یک افشاگر باسابقه با نام «PH Brazil» در جریان پادکست «O X do Controle»، اطلاعات جالبی را درباره‌ی نینتندو سوییچ 2 به اشتراک گذاشت. با توجه به این صحبت‌ها، کنسول نسل بعدی نینتندو نه‌تنها از بازی‌های فیزیکی و دیجیتالی نسل پیشین خود پشتیبانی خواهد کرد، بلکه برای توسعه‌دهندگان امکان ارتقا و بهبود گرافیکی عناوین فعلی نینتندو سوییچ را هم فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، وقتی بازی‌های نسل فعلی سوییچ را بر روی کنسول نینتندو سوییچ 2 تجربه می‌کنید، با نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این عناوین روبه‌‎رو خواهید بود.

همچنین مطالعه کنید
کامپیوتر گیمینگ دستی OneXPlayer X1 با امکان تبدیل شدن به لپ تاپ و کنسول معرفی شد!

یکی از افشاکنندگان و منابع موثق حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی با نام «NateTheHate» نیز تا حدی به تأیید این جزئیات پرداخته است. طبق گفته‌های این افشاگر در انجمن‌های ResetEra، قابلیت «Backward Compatibility» در حال آزمایش شدن است و هم‌اکنون در دسترس توسعه‌دهندگان و همکاران نینتندو قرار دارد. با این وجود، باید منتظر ماند و دید که آیا امکان بهبود یافتن بازی‌های فعلی نینتندو سوییچ بر روی کنسول نسل بعدی آن هم صحت خواهد داشت یا خیر.

انتظار می‌رود که نسل جدید نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی روانه‌ی بازارها شود و بسیاری از گزارشات بر عرضه شدن این کنسول در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ تأکید داشته‌اند. این‌طور که به نظر می‌رسد، باید تا ماه آینده منتظر رونمایی رسمی از نینتندو سوییچ 2 باشیم.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>