Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رابط کاربری One UI 6 بتا مبتنی بر اندروید 14 سامسونگ چه زمانی منتشر می‌شود؟

رابط کاربری One UI 6 بتا مبتنی بر اندروید 14 سامسونگ چه زمانی منتشر می‌شود؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که گوگل در ماه آینده نسخه عمومی اندروید 14 را برای دستگاه‌های پیکسل عرضه کند؛ این در حالی است که سامسونگ هنوز نسخه بتای خود را هم برای رابط کاربری One UI 6 بتا (مبتنی بر اندروید 14) راه اندازی نکرده است. با استناد به جدول زمانی رسمی احتمالی که توسط سامسونگ فاش شده است، این احتمال وجود دارد که این برند نسخه بتا One UI 6 را برای 3 گوشی هوشمند سری گلکسی S23، پیش از هر دستگاه دیگری منتشر سازد.

بنا به پاسخ ارائه شده توسط سامسونگ آلمان به یکی از مشتریان خود از طریق وبسایت SamMobile، اولین نسخه بتای One UI 6 در تاریخ 2 اوت (11 مرداد) برای گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا، در کشور آلمان عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که تنها یک هفته پس از انتشار اولیه، به روز‌رسانی One UI 6 برای گلکسی A54 سامسونگ و گوشی‌های میان رده دیگر مانند گلکسی A34 نیز صورت خواهد پذیرفت.

به غیر از دستگاه‌های ذکر شده، هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این سیستم عامل برای سایر مدل‌های گوشی، که در سال 2022 عرضه شدند، مانند “گلکسی S22، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4″ در دست نمی‌باشد. این امکان وجود دارد که پس از انتشار اولیه که این هفته آغاز خواهد شد، جزئیات بیشتری در رابطه با زمان عرضه One UI 6 بتا برای هر یک از دستگاه‌های سامسونگ، مشخص شود.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت جدید سری میت 60 هواوی؛ ابزار اندازه گیری با واقعیت افزوده!

در حال حاضر، جدیدترین نسخه بتا موجود One UI 5.1.1 است که در اوایل جولای برای گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲ و سری گلکسی تب S8 عرضه شد. در این به‌روز‌رسانی چندین ویژگی جدید از جمله: “رابط چندوظیفه ای ارتقاءیافته و انعطاف‌پذیری در شارژ معکوس” معرفی شد. این احتمال وجود دراد که سامسونگ، از فراهم‌سازی بستر برای این نسخه در گوشی‌های هوشمند غیر تاشو خود صرف نظر کند و به جای آن از One UI 6 بتا بهره ببرد.

سامسونگ One UI 6 بتا مبتنی بر اندروید 14 چه زمانی منتشر می‌شود؟

به همین ترتیب گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 با رابط کاربری One UI 5.1.1 از پیش نصب شده، در کنار تبلت‌های گلکسی تب S9 به بازار عرضه شدند. تاکنون هیچ تایید رسمی از سمت سامسونگ در رابطه با جدول زمانی به‌روزرسانی این دستگاه‌ها به اندروید 14 صورت نگرفته شده است. با این حال، با توجه به سابقه سامسونگ، این احتمال وجود دارد که از چند هفته دیگر، عرضه گسترده‌تر به‌روزرسانی نرم‌افزار، انجام گیرد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>