Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت ضبط صفحه در اندروید 14 با حفظ بهتر حریم خصوصی

قابلیت ضبط صفحه در اندروید 14 با حفظ بهتر حریم خصوصی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نسخه بتای اندروید 14 در حال حاضر برای برخی از تلفن های هوشمند در دسترس است و گوگل اخیراً دومین به روزرسانی بتا را ارائه کرده است، بنابراین کاربران وقت داشتند تا با سیستم عامل آینده گوگل کار کرده و برخی از ویژگی های جدیدش را کشف کنند. به نظر می رسد که این غول جستجو در حال برنامه ریزی برای تبدیل ضبط صفحه به یک ویژگی با تمرکز بیشتر بر حریم خصوصی است.

در حال حاضر، عملکرد ضبط صفحه در اندروید استوک به شما امکان می دهد ضبط صدا را خاموش کنید و لمس ها بر روی صفحه را پنهان کنید. نسخه‌ی جدید ضبط صفحه به شما امکان می دهد ضبط را به یک برنامه ی در حال اجرا بر روی صفحه محدود کرده یا اطلاعات حساس مانند اعلان ها را هنگام ضبط، پنهان کنید.

میشال رحمان در یک رشته توییت توضیح می دهد که این دو مورد چگونه کار می کنند. زمانی که روی گزینه ی ضبط صفحه در یک برنامه ضربه می زنید، برنامه های اخیراً باز شده برای کاربر نمایش داده می‌شود. لیست کامل برنامه ها نیز موجود است. با خروج از برنامه در حین ضبط، صفحه تا زمانی که به برنامه بازگردید سیاه می شود، بنابراین هیچ یک از اقدامات شما در خارج از آن برنامه ضبط نمی شود.

قابلیت ضبط صفحه در اندروید 14 با حفظ بهتر حریم خصوصی

از طرف دیگر، می توانید انتخاب کنید که همه چیز را ضبط کنید اما فقط اطلاعات حساس مانند اعلان ها را پنهان کنید. در واقع، کل نوار وضعیت در زمان ضبط پنهان است.

همچنین مطالعه کنید
کیبورد هوشمند Nomad قابلیت‌هایی فراتر از انتظار برای کاربران به ارمغان می‌آورد

برخی از همپوشانی‌های اندروید در حال حاضر برخی از ویژگی‌های مرتبط با حریم خصوصی را برای ضبط صفحه نمایش ارائه می‌دهند، مانند OneUI سامسونگ، اما این اولین باری است که می‌بینیم این ویژگی به‌طور بومی در اندروید کار می‌کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>