Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از مانیتور های جدید ProArt با رزولوشن 8K و 4K رونمایی کرد

ایسوس از مانیتورهای جدید ProArt با رزولوشن 8K و 4K رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس از مانیتورهای جدید ProArt خود با نام‌های «ProArt Display PA32KCX» و «ProArt Display OLED PA32UCDM» رونمایی کرد. این نمایشگرها برای کاربران حرفه‌ای و انجام کارهایی مانند تدوین ویدیو و ویرایش عکس طراحی شده‌اند و مشخصات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند. برای آشنایی با این مانیتورهای جدید، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات مانیتور ProArt PA32KCX ایسوس

ایسوس از مانیتور های جدید ProArt با رزولوشن 8K و 4K رونمایی کرد

مانیتور ProArt PA32KCX ایسوس، اولین نمایشگر حرفه‌ای Mini LED با رزولوشن 8K به حساب می‌آید. این مانیتور ۱۳ اینچی، رزولوشن ۷٬۶۸۰ در ۴٬۳۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند و ۹۷ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نور پس‌زمینه‌ی مانیتور جدید ایسوس نیز به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. کالیبراسیون خودکار و بدون سخت‌افزار اضافی با این مانیتور ممکن است و ProArt PA32KCX دقت رنگ موردنیاز کارهای حرفه‌ای را همواره حفظ می‌کند.

مشخصات مانیتور اولد ProArt PA32UCDM

ایسوس از مانیتور های جدید ProArt با رزولوشن 8K و 4K رونمایی کرد

مانیتور ProArt PA32UCDM دارای جدیدترین پنل ۳۲ اینچی QD-OLED سامسونگ با رزولوشن 4K است. این مانیتور، پوشش ۹۹ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. نمایشگر اولد ایسوس رنگ‌های سیاه واقعی و عمق رنگ واقعی ۱۰ بیتی را به نمایش می‌گذارد و تصاویر با کیفیت بالایی را برای طراحان و تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند. پشتیبانی از محتوای HDR، شامل HDR10 و HLG، نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این مانیتور است و ProArt PA32UCDM با نرم‌افزارهای کالیبراسیون حرفه‌ای مانند Calman و Light Illusion ColourSpace CMS به‌صورت یکپارچه کار می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
ویژگی "حساسیت لمسی تطبیقی" به گوشی های پیکسل گوگل راه می‌یابد!

گزینه‌های اتصال

هر دو مانیتور جدید ایسوس از گزینه‌های اتصال فراوانی مانند دو پورت تاندربولت 4 با قابلیت شارژ ۹۶ واتی لپ‌تاپ‌ها و همچنین پورت‌های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 بهره می‌برند. این مانیتورها از فناوری‌های ضد تابش و بازتاب کم نیز برخوردارند.

قیمت

ایسوس هنوز جزئیات قیمت و تاریخ عرضه‌ی مانیتورهای ProArt PA32KCX و PA32UCDM را منتشر نکرده است. با این حال، مانیتور مجهز به پنل ProArt 4K فعلی ایسوس حدود ۳٬۰۰۰ دلار قیمت دارد و می‌توان انتظار داشت که مدل‌های جدید با قیمت بیشتری روانه‌ی بازار شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>