Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

2 اسپیکر ضدآب شیائومی Sound Pocket و شیائومی Sound Outdoor رونمایی شدند

اسپیکرهای ضدآب جدید شیائومی رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی شیائومی دو اسپیکر ضدآب “Sound Outdoor” و “Sound Pocket” را روانه بازارهای جهانی کرد. در این مطلب به شرح مختصری از مشخصات کلیدی این دو اسپیکر بلوتوثی خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی اسپیکر Sound Outdoor شیائومی

شیائومی در طراحی و توسعه اسپیکر Sound Outdoor، “قابلیت حمل آسان” و “استحکام بدنه” را در اولویت اصلی خود قرار داده است. این اسپیکر بلوتوثی کوچک با پایه‌های پلاستیکی و یک بند (برای حمل راحت‌تر دستگاه) به‌گونه‌ای طراحی شده است که در اغلب کیف‌ها به آسانی جای بگیرد. با این حال علی‌رغم ابعاد کوچک Sound Outdoor شیائومی، این اسپیکر به واسطه بهره‌مندی از “ساب‌ووفر (Subwoofer برای صداهای بم و دارای فرکانس پایین)،  توییتر (Tweeter برای صداهای جیغ و دارای فرکانس بالا) و دو رادیاتور غیرفعال (برای پخش متوازن صدا در تمامی جهات)” تعبیه‌شده در داخل خود قادر است صدا را با قدرت بالا و توان خروجی 30 واتی پخش نماید.

2 اسپیکر ضدآب شیائومی Sound Pocket و شیائومی Sound Outdoor رونمایی شدند

علاوه بر این، شیائومی در طراحی این اسپیکر شرایط آب و هوایی محیط بیرون از منزل را نیز مد نظر خود قرار داده و این دستگاه به واسطه پشتیبانی از استاندارد IP67 در برابر پاشش “آب، گرد و غبار” مقاوم می‌باشد. لازم به ذکر است، این اسپیکر در 3 گزینه رنگی “آبی، قرمز و مشکی” به بازار عرضه می‌شود. از سایر مشخصات کلیدی اسپیکر Sound Outdoor شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از شبکه بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان اسپیکر به سایر دستگاه‌ها
  • بهره‌مندی از دکمه‌های کنترلی فیزیکی (پخش، توقف و تعویض آهنگ) برای استفاده آسان از اسپیکر
  • بهره‌مندی از باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی (عمر باتری 12 ساعته، در تنظیم 50 درصدی بلندی صدا)
  • قابلیت اتصال به یک اسپیکر دیگر برای تولید صدای استریو
  • قابلیت اتصال به حداکثر 100 واحد اسپیکر دیگر برای تشکیل یک سیستم صوتی بزرگ‌تر و پخش صدای بلندتر
همچنین مطالعه کنید
5 مدل از بهترین دوربین های مدار بسته سیم کارتی

مشخصات کلیدی اسپیکر Sound Pocket شیائومی

در سمت مقابل، شیائومی یک اسپیکر فوق‌العاده قدرتمند اما کم‌جا را برای افرادی که با چالش‌های کمبود فضا سر و کار دارند، طراحی کرده است. اسپیکر شیائومی Sound Pocket در یک گزینه رنگی “مشکی” با ابعادی کوچک‌تر و وزنی سبک‌تر از اسپیکر Sound Outdoor شیائومی، از استاندارد IP67 پشتیبانی کرده و از این رو در برابر پاشش “آب، گرد و غبار” مقاوم است.

2 اسپیکر ضدآب شیائومی Sound Pocket و شیائومی Sound Outdoor رونمایی شدند

اسپیکر جیبی شیائومی Sound Pocket مناسب استفاده روزانه و شخصی بوده و قادر به پخش صدا با توان خروجی 5 واتی می‌باشد. لازم به ذکر است، این اسپیکر سبک‌وزن از حداکثر 10 ساعت زمان پخش (در تنظیم 40 درصدی بلندی صدا) پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه شیائومی در حال حاضر جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی و تاریخ عرضه رسمی این دو اسپیکر به مناطق جغرافیایی مختلف را اعلام نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>