Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Black Panther احتمالاً جهان‌باز خواهد بود

بازی Black Panther احتمالاً جهان‌باز خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یکی از آگهی‌های شغلی جدید کلیف‌هنگر گیمز (Cliffhanger Games)، استودیوی زیرمجموعه‌ی الکترونیک آرتز (EA) که بر روی بازی Black Panther کار می‌کند، شامل موقعیت شغلی «طراح ارشد جهان سندباکس» می‌شود. در بخشی از توضیحات این موقعیت شغلی آمده است که متقاضیان باید در طراحی و قرار دادن رویدادها، سیستم‌ها و گیم‌پلی در دنیای جهان‌باز پویا و در حال تحول مهارت داشته باشند.

«این نقش با تکیه بر درک عمیق اصول طراحی فنی و اشتیاق به ایجاد تجربه‌های سندباکس غوطه‌ورکننده، نیازمند همکاری نزدیک با تیم‌های طراحی، مهندسی هوش مصنوعی و بخش‌های فنی و هنری است تا به دنیای بازی ما روح ببخشد.»

استودیوی کلیف‌هنگر گیمز در سال ۲۰۲۱ میلادی تأسیس شد و توسط کوین استفنز، که مدیر استودیوی مونولیث (Monolith) کمپانی برادران وارنر در زمان توسعه‌ی بازی‎‌های Middle-earth: Shadow of Mordor و Middle-earth: Shadow of War از دنیای ارباب حلقه‌ها بود، هدایت می‌شود.

علاوه‌ بر برخی از اعضای ارشد بازی‌های مذکور، کلیف‌هنگر گیمز همچنین از برخی از توسعه‌دهندگان باسابقه‌ای که بر روی فرانچایزهای محبوبی از جمله Halo ،God of War و Call of Duty کار کرده‌اند، تشکیل شده است.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جدید NFS با عنوان Need for Speed: Unbound ​در 13 آبان منتشر می‌شود

بازی Black Panther با همکاری مشترک با مارول گیمز (Marvel Games) دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کند. کوین استفنز درباره‌ی این بازی توضیح داد:

«می‌خواهیم بازی ما به بازیکنان این امکان را بدهد که از طریق راه‌های منحصربه‌فرد و مبتنی‌بر داستان احساس کنند که شایسته‌ی برعهده گرفتن نقش پلنگ سیاه (Black Panther) هستند.»

استفنز در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

«ما هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه هستیم و راهی طولانی در پیش داریم، اما می‌دانیم که شالوده‌ی هر داستان عالی‌ای، تشکیل یک تیم با تجربه با نظرات و دیدگاه‌های متنوع است.»

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>