جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پیش‌سفارش گوشی تاشو هواوی میت XT از 3 میلیون نسخه در چین عبور کرد!

پیش‌سفارش گوشی تاشو هواوی میت XT از 3 میلیون نسخه در چین عبور کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تنها چند ساعت پس از آنکه اپل از سری آیفون 16 خود رونمایی کرد، هواوی قرار است گوشی تاشوی سه نمایشگره خود یعنی نسخه آلتیمیت دیزاین (Ultimate Design) میت XT را معرفی کند.

هواوی پیش‌سفارش میت XT را هفتم سپتامبر باز کرده‌ و تنها در طول دو روز تعداد سفارش‌های این گوشی به عدد خیره‌کننده 3 میلیون سفارش رسیده‌ است. حتی اگر همه این سفارش‌دهند‌ه‌ها دستگاه را خریداری نکنند، همین عدد نشانه روشنی از توجه آن‌ها به این دستگاه است. پیش‌سفارش این محصول تا پیش از 19 سپتامبر ادامه دارد و عرضه رسمی آن روز بیستم این ماه انجام می‌شود.

مشخصات میت XT

هواوی میت XT در چهار رنگ عرضه می‌شود: سیاه تیره، قرمز کریمسون، سفید ساده و رنگ سبزی که ماجراجویانه‌تر است. در زمینه حافظه هم می‌توان از میان ترکیب حافظه 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی با 16 گیگابایت رم یکی را انتخاب کرد.

اگر (با اندکی گمانه‌زنی) مشخصات این گوشی بررسی شود، می‌توان گفت که شایعات حاکی از آنند که میت XT در حالت تانشده با یک نمایشگر بزرگ 10 اینچی با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره پانچ این نمایشگر روانه باز می‌شود.

پیش‌سفارش گوشی تاشو هواوی میت XT از 3 میلیون نسخه در چین عبور کرد!

در قاب عقب، سیستم دوربین این گوشی از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپ برای زوم بیشتر، تشکیل شده‌ است. همچنین این دستگاه قرار است به تراشه سری کایرین 9 مجهز شود، هرچند جزئیات این مورد همچنان روشن نیست.

هواوی میت XT تاشو تاکنون از 3 میلیون سفارش در چین عبور کرده است!

برچسب قیمتی این دستگاه هم همچنان یک علامت سؤال است، هرچند شنیده‌ها حاکی از رقم بالای 15000 یوآن (حدود 2100 دلار) در چین است. با لحاظ این قیمت و این نکته که این دستگاه نسل اول گوشی‌های تاشوی هواوی است، این شرکت ممکن است عرضه این گوشی را در حال حاضر تنها به بازار چین محدود کند.

البته این نکته تعجب‌برانگیز نیست، چراکه دغدغه‌های مختلف راجع به مقاومت گوشی‌های تاشو روزهای نخست عرضه این گوشی‌ها بیش از دیگر موارد خودنمایی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *