جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ناتینگ به‌صورت رسمی از سی ام اف فون 1 (CMF فون 1) رونمایی کرد

ناتینگ به‌صورت رسمی از سی ام اف فون 1 (CMF فون 1) رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سرانجام ناتینگ (Nothing) از اولین گوشی هوشمند موردانتظار برند ارزان‌قیمت سی‌ام‌اف (CMF) خود رونمایی کرد. برای آشنایی سی‌ام‌اف فون 1 (CMF فون 1) با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی سی ام اف فون 1

سی ام اف فون 1 دارای یک صفحه‌نمایش سوپر آمولد 6.67 اینچی با «رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 2000 نیتی» است. این نمایشگر «یک اسکنر اثر انگشت» را در لایه زیرین و «یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی» را در دل حفره پانچ خود جای داده است. علاوه بر این، این گوشی به واسطه دریافت گواهی IPX2، در برابر پاشش قطرات آب و غوطه‌ور شدن در عمق 25 سانتی‌متری آب به مدت «3 ثانیه» مقاوم می‌باشد.

با حرکت به سمت قاب پشتی CMF فون 1 با جزیره دوربین کپسولی‌شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین به سیستم دوربین دوگانه متشکل از «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8» و «سنسور عمق 2 مگاپیکسلی» مجهز می‌باشد.

اما بدون شک در هنگام بررسی مشخصات بیرونی سی ام اف فون 1، ظاهر عجیب و غریب قاب پشتی دستگاه و وجود برخی از عناصر ناآشنا کمی ما را به فکر فرو می‌برد. ناتینگ در طراحی این گوشی ارزان‌قیمت قابلیت‌های جالبی نظیر «امکان اتصال لوازم جانبی از طریق دستگیره مُدَور تعبیه‌شده بر روی قاب پشتی» و از همه مهم‌تر «امکان باز و بسته کردن آسان پنل پشتی دستگاه برای تغییر رنگ قاب پشتی گوشی یا تعویض آن در صورت بروز شکستگی یا خط و خش» را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

علاوه بر این، از آنجایی که در این رویکرد متفاوت «امکان تعمیر یا تعویض آسان قطعات داخلی» نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است، این مسئله می‌تواند به‌صورت بالقوه به طول عمر گوشی نیز بیفزاید.

سی ام اف فون 1 به «تراشه دایمنسیتی 7300 مدیاتک» مجهز بوده و ناتینگ آن را با رم «6 یا 8 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «128 یا 256 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. این دستگاه، مشابه با سایر دستگاه‌های ناتینگ، از طریق رابط کاربری Nothing OS 2.6 (مبتنی بر اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش گذاشته و برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر «AI Wallpaper Generator/ ساخت تصاویر پس‌زمینه با استفاده از هوش مصنوعی مولد» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، ناتینگ ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری (اندروید) «2 ساله» و وصله‌های امنیتی «3 ساله» را برای این دستگاه وعده داده است.

همچنین CMF فون 1 به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «33 واتی» و شارژ سیمی معکوس با سرعت «5 واتی» پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که امکان شارژ بی‌سیم این دستگاه وجود ندارد.

ناتینگ به‌صورت رسمی از سی ام اف فون 1 (CMF فون 1) رونمایی کرد

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

CMF فون 1 در 4 گزینه رنگی «مشکی، نارنجی، آبی تیره و سبز نعنایی» از تاریخ 23 جولای (2 مرداد) روانه بازار خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” سی ام اف فون 1 با برچسب قیمتی «192 دلاری» تنها به کشور هند محدود باشد. این در حالی است که پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” این دستگاه با برچسب قیمتی «216 دلاری» و پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” آن با برچسب قیمتی «303 دلاری» از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی به فروش می‌رسد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با پرداخت «29 پوند» یک پنل پشتی جدید و با «19 پوند» یکی از لوازم جانبی منحصر‌به‌فرد دستگاه نظیر «پایه نگهدارنده، بند حمل یا محافظ کارت» را تهیه نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *