Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سونی اکسپریا 1VI (مارک 6) احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر به بازار معرفی خواهد شد

سونی اکسپریا 1 VI (مارک 6) احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سونی در 11 می سال گذشته از گوشی سونی اکسپریا 1 مارک 5 رونمایی کرد. اکنون با استناد به یک پوستر منتشرشده بر روی پیام‌رسان ویبوT به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی قصد دارد در سال جاری نیز به جدول زمانی معرفی از سری “اکسپریا 1” پایبند باشد و طی یک مراسم در 17 می (28 اردیبهشت) از یک محصول جدید از این سری رونمایی کند. در حالیکه پوستر رسمی فاش‌شده جزئیات بیشتری در رابطه با مدل گوشی (یا گوشی‌های) حاضر در این مراسم را در اختیار ما قرار نمی‌دهد اما باتوجه به مشخصات فاش‌شده اخیر از اکسپریا 1VI (اکسپریا 1 مارک 6) پیش‌بینی می‌شود این دستگاه یکی از شرکت‌کنندگان اصلی این رویداد باشد.

بر اساس شایعات، انتظار می‌رود سونی در توسعه پرچم‌دار بعدی سری “اکسپریا 1” از صفحه نمایش با رزولوشن 4K و نسبت صفحه‌نمایش بلند 21:9 چشم‌پوشی کرده و به استانداردهای رایج این صنعت پایبند بماند. از این رو، پیش‌بینی می‌شود اکسپریا 1 مارک 6 قامتی کوتاه‌تر اما عریض‌تر از نسل قبلی خود را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، گمانه‌زنی‌های فعلی به بهره‌مندی اکسپریا 1 VI از تنظیمات دوربین پشتی یکسان با نسل پیشین (مارک 5) اشاره دارند. با این حال، پیش‌بینی می‌شود سونی نیز رویکرد سایر بزرگان صنعت گوشی‌های هوشمند در به‌کارگیری از “هوش مصنوعی” در دوربین را اتخاذ کرده و از با پردازش‌های نرم‌افزاری، کیفیت تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین اکسپریا 1VI را ارتقاء دهد. همچنین انتظار می‌رود سونی، جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) را برای اکسپریا 1 مارک 6 در نظر گرفته و آن را با رم دارای حداقل ظرفیت “12 گیگابایتی” جفت کند.

همچنین مطالعه کنید
هوش مصنوعی گلکسی به‌زودی به دستگاه‌های 100 میلیون کاربر راه می‌یابد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>