Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای مِه 2024 مشخص شدند

بازی های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای می 2024 مشخص شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سونی لیست عناوینی که در ماه می به‌صورت رایگان در دسترس مشترکان رده‌ی Essential سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند را منتشر کرد. برای آشنایی با عناوین جدید PS Plus Essential، با اِروتِک همراه باشید.

  • بازی EA SPORTS FC 24 (برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5): جدیدترین نسخه از فرانچایز ورزشی محبوب الکترونیک آرتز (EA) نیازی به معرفی ندارد. این عنوان که برجسته‌ترین بازی ماه می سطح Essential سرویس پلی استیشن پلاس محسوب می‌شود، با موتور بازی‌سازی فراست‌بایت (Frostbite) ساخته شده است و از گیم‌پلی بهینه‌شده و گرافیکی بهبودیافته بهره می‌برد. بازی EA SPORTS FC 24 شامل بیش از ۱۹ هزار بازیکن لایسنس‌شده، ۷۰۰ تیم و ۳۰ لیگ مختلف است. مشترکان پلی استیشن پلاس همچنین از بسته‌ی ویژه‌ی حالت آلیتیمیت تیم (Ultimate Team Starter Pack) برخوردار خواهند شد. مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند این بازی را از تاریخ ۷ می تا ۱۷ ژوئن (۱۸ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد) به حساب خود اضافه کنند.
  • بازی Ghostrunner 2 (برای پلی استیشن 5) در این ماجراجویی هک اند اسلش اول‌شخص، نقش یک نینجای سایبری را برعهده می‌گیرید. Ghostrunner 2 که در دنیای سایبرپانکی جریان دارد، با سیستم مهارتی بهبودیافته، عناصر داستانی تعاملی، باس‌فایت‌های حماسی، حالت‌های جدید و موسیقی متن هیجان‌انگیز از ژانر سینت‌ویو به استقبال بازیکن می‌آید. این عنوان از ۷ می تا ۳ ژوئن (۱۸ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد) در دسترس مشترکان پلی استیشن پلاس قرار خواهد داشت.
  • بازی TUNIC (برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5): این بازی سه‌بعدی اکشن که از زاویه‌ی دید ایزومتریک برخوردار است، کنترل یک روباه کنجکاو را به دست بازیکن می‌سپارد تا ماجراجویی جدیدی را در سرزمینی فراموش‌شده و پر از اسرار باستانی و دشمنان سهمگین آغاز کنند. کاربران سرویس PS Plus Essential قادر خواهند بود تا این بازی را از تاریخ ۷ می تا ۳ ژوئن (۱۸ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد) به اکانت خود اضافه کنند.
  • بازی Destiny 2: Fall of Light (برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5): این نسخه از بازی Destiny 2 که بسته‌ی الحاقی «Fall of Light» را دربرمی‌گیرد، بازیکنان را به شهر مملو از تابلوهای نئونی نپتون (Neptune) می‌برد. با توجه به اینکه زمان زیادی به انتشار بسته‌ی الحاقی موردانتظار The Final Shape باقی نمانده است، تجربه‌ی Fall of Light برای بازیکنانی که قصد بازگشت به Destiny 2 را دارند انتخاب مناسبی خواهد بود. این بازی نیز از تاریخ ۷ می تا ۳ ژوئن (۱۸ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد) در دسترس مشترکان سرویس پلی استیشن قرار خواهد داشت.
همچنین مطالعه کنید
بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه اول آوریل 2024 مشخص شدند

هر ۴ بازی مذکور را می‌توانید از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به حساب کاربری خود اضافه کنید و تا وقتی که اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید، از آن‌ها بهره ببرید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>