Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شایعات جدید سری آیفون 16؛ نسخه های غیرپرو بدون تغییر، نسخه های پرو با ابعاد بزرگتر!

شایعات جدید سری آیفون 16؛ نسخه های غیرپرو بدون تغییر، نسخه های پرو با ابعاد بزرگتر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به گزارشات منابعی مطلع در زنجیره تامین محصولات اپل، این کمپانی بزرگ قصد دارد ابعاد صفحه نمایش گوشی‌های سری پرو آیفون 16 را افزایش دهد. طبق این گزارش، هر دو گوشی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از صفحه نمایش LTPO با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره می‌برند و احتمالاً در ابعاد 6.27 اینچی و 6.86 اینچی به بازار معرفی خواهند شد. با این حال، از آنجایی که ابعاد صفحه نمایش نسخه پرو مکس کمی بزرگ به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که این اطلاعات، حداقل در این مرحله، به صورت 100 درصدی صحت نداشته نباشند.

مشابه همین روند، پیش‌بینی می‌شود تغییری در ابعاد نسخه وانیلی (استاندارد) آیفون 16 و آیفون 16 پلاس ایجاد نشده و این دو دستگاه به صفحه نمایش‌های 6.12 و 6.69 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی مجهز شوند.

راس یانگ (یکی از منابع مطلع) می‌گوید:

گوشی‌های نسخه وانیلی تا سال 2025 میلادی به صفحه نمایش پروموشن (Pro Motion) با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز نخواهند شد!

علاوه بر این، انتظار می‌رود قابلیت “داینامیک آیلند یا همان جزیره پویا (Dynamic Island)” در تمامی نسخه‌های سری آیفون 16 گنجانده شود. در حالیکه طرفداران سرسخت و قدیمی گوشی‌های آیفون ممکن است همچنان با صفحه نمایش دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی کنار بیایند، اما به نظر می‌رسد فناوری به کار گرفته شده در صفحه نمایش نسخه‌های پایه آیفون (که اتفاقاً گران‌قیمت نیز هستند!) در حال عقب ماندن از گوشی‌های پرچم‌دار یا حتی میان‌رده اندرویدی رقیبان است.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12 لایت با 8 گیگابایت رم در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>