Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر الگوهای اولیه آیفون 16 فاش شد

تصاویر الگوهای اولیه آیفون 16 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه از عرضه گوشی‌های سری آیفون 15 مدت زمان زیادی نمی‌گذرد، به گزارش وب‌سایت MacRumors، اپل اکنون مشغول طراحی ظاهری آیفون 16 (نسخه وانیلی/استاندارد) است! طبق گزارش‌ها، آزمایش طرح‌های مختلف برای قاب پشتی و محل قرارگیری دکمه‌ها در آیفون 16 (که مهندسان اپل با نام DeLorean نیز از آن یاد می‌کنند) شروع شده و تصاویر رندر جدید از طراحی الگو اولیه (پروتوتایپ) این دستگاه، تغییرات بالقوه جدیدی را به نمایش می‌گذارند.

در تصویری از الگو اولیه آیفون 16 با رنگ زرد روشن، که طراحی مشابهی با آیفون X دارد، یک جزیره دوربین قرصی‌شکل مجهز به سیستم دوربین دوگانه به صورت عمودی بر روی قاب پشتی به چشم می‌خورد.

علاوه بر این دکمه‌های تنظیمات (کاهش/افزایش) صدا در این پروتوتایپ‌ها با طراحی این دکمه‌ها از سال 2010 تا به امروز تفاوت دارد و دکمه‌های تنظیمات صدا در این مدل‌ها، به جای دو دکمه جداگانه، بر روی “یک دکمه واحد” تعبیه شده‌اند.

تصاویر الگوهای اولیه آیفون 16 فاش شد

در تصاویری از الگوهای اولیه در رنگ مشکی و صورتی روشن، با طراحی دوربین آشناتری مواجه می‌شویم و هر دو لنز دوربین این الگوها به صورت منفرد و در داخل یک حلقه فلزی قرار داده شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
با طراحی خاص و جذاب گوشی iQOO 12 آشنا شوید!

با مشاهده دقیق‌تر الگو اولیه آیفون 16 به رنگ مشکی، دکمه خازنی کپچر (Capture) را در قسمت زیرین دکمه پاور (روشن/خاموش دستگاه) مشاهده می‌کنیم. بر اساس شایعات پیشین، دکمه کپچر (که در میان مهندسان اپل از آن به عنوان Project Nova یاد می‌شود) قابلیت‌های فورس تاچ (Force Touch/ مشابه با کلیک کردن لمسی روی ترک‌پد لپ‌تاپ) را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از آن به عنوان دکمه شاتر برای ثبت تصاویر توسط دوربین نیز استفاده کنند.

تصاویر الگوهای اولیه آیفون 16 فاش شد

علاوه بر این، دکمه اکشن (Action Button) خازنی در هر سه الگو و در قسمت بالایی دکمه‌های تنظیم صدا، گنجانده شده‌اند. با این حال، این دکمه در الگو مشکی رنگ، کمی بزرگ‌تر است. در نهایت، انتظار می‌رود دکمه اکشن در تمامی گوشی‌های سری آیفون 16 گنجانده شوند.

تصاویر الگوهای اولیه آیفون 16 فاش شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>