Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تصویر رسمی از گوشی هوشمند موندراپ MIAD 01 منتشر شد

اولین تصویر رسمی از گوشی هوشمند موندراپ MIAD 01 منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

موندراپ (Moondrop) یک کمپانی صوتی چینی است که به دلیل “طراحی خاص” و “کیفیت” هدفون‌های سیمی و بی‌سیم داخل گوشی (IEM) و سایر محصولات صوتی خود شهرت دارد. چندی پیش این کمپانی ضمن توسعه کیبوردهای مکانیکی که خروجی صوتی یکپارچه درجه یک آدیوفایل (Audiophile) را ارائه می‌دهند، کسب و کار خود را گسترش داد. با این حال باتوجه به یک تصویر تبلیغاتی منتشرشده بر روی حساب کاربری موندراپ در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد ندارد ماجراجویی‌های خود را تنها به دنیای کیبوردها محدود کند و در تلاش است اولین گوشی هوشمند خود را تحت عنوان “موندراپ MIAD 01” روانه بازار کند.

“MIAD 01” در واقع مخففی از عبارت “Mobile Internet Audio Device” است. با توجه به سابقه فعالیت‌های موندراپ در حوزه “صوتی” و نحوه نام‌گذاری این محصول، به نظر می‌رسد این کمپانی در توسعه این دستگاه بر روی ارائه عملکرد درخشان در حوزه “صوتی” متمرکز است. در تصویر تبلیغاتی منتشرشده، قاب پشتی طرح‌دار و سفیدرنگ گوشی به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر، “سیستم دوربین دوگانه، فلاش LED و نام تجاری” دستگاه در برآمدگی ناحیه بالایی آن به چشم می‌خورند.

اولین تصویر رسمی از گوشی هوشمند موندراپ MIAD 01 منتشر شد

با گذر از قاب پشتی، توجه ما به سایر مشخصات فیزیکی دستگاه جلب می‌شود. موندراپ MIAD 01 دارای حاشیه‌های کناری صاف با گوشه‌هایی نوک تیز است. علاوه بر این، در حاشیه سمت راستی این دستگاه، دکمه‌های پاور (روشن/ خاموش) و تنظیم صدا به رنگ “نارنجی” به چشم می‌خورند.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات و تصویر گوشی موتو جی42 (Moto G42) موتورولا

در حالیکه موندراپ در توضیحات ارائه‌شده در این توییت به وجود جک هدفون دوگانه در گوشی موندراپ MIAD 01 اشاره می‌کند، اما هیچ‌یک از جک‌ها در تصویر تبلیغاتی منتشرشده قابل رؤیت نیستند. از این رو احتمال می‌رود هر دو جک هدفون در لبه بالایی دستگاه تعبیه شده باشند. به گفته موندراپ این گوشی هوشمند به یک “جک هدفون 4.4 میلی‌متری” و یک “جک هدفون 3.5 میلی‌متری با خروجی تک سر” مجهز است. همچنین احتمال می‌رود جک 4.4 میلی‌متری وظیفه ارائه خروجی صدا “متعادل” و جک 3.3 میلی‌متری مسئولیت “ضبط باکیفیت صدا (برای میکروفون)” را برعهده داشته باشند.

نام موندراپ MIAD 01 برای نخستین بار در ماه فوریه و در زمانی که این کمپانی دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند را بر روی وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد، تایید شد. در حالیکه پیش‌تر موندراپ هیچ‌گونه جزئیاتی را در صفحه “مشخصات محصول” این دستگاه منتشر نکرده بود اما اکنون انتظار می‌رود با نزدیک شدن به بازه زمانی رونمایی از این گوشی هوشمند جذاب، این کمپانی مشخصات بیشتری از این دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>