Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد و سال انتشار

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد و سال انتشار

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو وارهورس (Warhorse) و کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver)، بعد از شایعات فراوان و فاش شدن تریلر رونمایی عنوان جدید خود، به‌طور رسمی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 را معرفی کردند. این دنباله‌ی عنوان نقش‌آفرینی جهان‌باز محصول سال ۲۰۱۸، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 هنوز مشخص نشده است، اما استودیو وارهورس تأیید کرده که این عنوان در سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار در سرزمین بوهم قرن پانزدهم میلادی جریان دارد و بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت اصلی قسمت قبلی، هنری از اسکالیتز، هستیم که همچنان مسیر انتقام گرفتن از قاتل والدین خود را دنبال می‌کند. این شخصیت در ادامه‌ی داستان ماجراجویی‌های خود با چندین چهره‌ی سرشناس تاریخی نظیر پادشاه مجارستان و ژیگموند ملقب‌به روباه سرخ (در میان لقب‌های متعدد دیگر) ملاقات خواهد داشت. استودیو وارهورس همچنین وعده داده است که بخش داستانی بازی شامل بیش از ۵ ساعت میان‌پرده‌ خواهد بود.

همانند بازی قبلی، مبارزات در Kingdom Come: Deliverance 2 نیز از زاویه‌ی دید اول‌شخص دنبال می‌شوند و هنری از سلاح‌های وفادار به دوره‌ی تاریخی اثر مانند پتک، کمان و شمشیر استفاده می‌کند. شبیه به بازی اول، در این دنباله هم می‌توان هنگام گشت‌وگذار و چرخیدن در شهرها، مهمانسراها و قلعه‌ها به انجام فعالیت‌های مختلفی نظیر آهنگری و تمرین تیراندازی با کمان پرداخت. استودیوی وارهورس به‌مرور زمان جزئیات بیشتری را درباره‌ی دنباله‌ی نقش‌آفرینی اول‌شخص خود به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: Gamingbolt

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی سایبرپانک 2077: آلتیمیت ادیشن مشخص شد

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>