Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند Umidigi از چهار تبلت جدید و گوشی های A15 اولترا و A16 پرو رونمایی کرد

برند Umidigi از چهار تبلت جدید و گوشی های A15 اولترا و A16 پرو رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی Umidigi در جریان رویداد Mobile Electronics هنگ کنگ به‌طور همزمان از چهار تبلت جدید و گوشی‌های A15 اولترا و A16 پرو رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات محصولات جدید این برند چینی، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی‌های A16 پرو و A16 پرو فایوجی Umidigi از صفحه‌نمایش یکسان ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، همراه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور IMX 766) و لنز دید در شب مادون قرمز ۵ مگاپیکسلی برخوردارند. مدل فایوجی به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مجهز شده است، در حالی که گوشی A16 پرو از تراشه‌ی هلیو G99 استفاده می‌کند.

هر دو گوشی دارای ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل ارتقاء از طریق اسلات کارت microSD) و باتری‌های ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی هستند و به‌طور پیش‌فرض با اندروید 14 اجرا می‌شوند.

از سوی دیگر، گوشی A15 اولترا Umidigi به تراشه‌ی قدرتمندتر دایمنسیتی 9000 پلاس، با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. این دستگاه همچنین از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

برند Umidigi از چهار تبلت جدید و گوشی های A15 اولترا و A16 پرو رونمایی کرد

شرکت چینی Umidigi برای صفحه‌نمایش گوشی A15 اولترا یک پنل ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات، فناوری NFC، فرستنده‌ی مادون قرمز و یک جک هدفون اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
هر چند وقت یکبار باید گوشی اندرویدی را عوض کرد؟

علاوه‌ بر گوشی‌های جدید، برند Umidigi از تبلت ۱۱ اینچی خود با نام A15 تب نیز پرده برداشت. این تبلت اندرویدی از پنل LCD با رزولوشن +FHD، چهار بلندگو، باتری ۷٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۲۰ واتی، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و تراشه‌ی Unisoc T616 بهره‌مند است. تبلت مذکور به‌طور پیش‌فرض با اندروید 13 اجرا می‌شود و با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

تبلت G9 تب Umidigi نیز در دو نسخه‌ی وای‌فای و 4G به بازار می‌آید و از یک پنل ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن HD و باتری ۷٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردارست. این تبلت در رنگ‌بندی‌های مشکی، آبی، بنفش و سبز برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

در نهایت، نوبت به تبلت G1 تب مینی Umidigi می‌رسد که دارای یک صفحه‌نمایش ۸٫۴ اینچی LCD با رزولوشن FHD، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید 14، چیپست Rockchip RK3562، همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (قابل ارتقاء با اسلات کارت microSD) است. همچنین باید اشاره کرد که یک نسخه‌ی مخصوص کودکان از تبلت G1 تب مینی نیز در کنار مدل استاندارد روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>