Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین گوشی «های فای» برند صوتی مون دراپ در راه است

اولین گوشی «های فای» برند صوتی مون دراپ در راه است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مون دراپ (Moondrop) یکی از برندهای شناخته‌شده در بازار ایرفون‌ و ایربادهاست که حالا با توجه به تصاویر تبلیغاتی جدید، ظاهراً قصد دارد به بازار دیگری ورود پیدا کند. این شرکت چند روز پیش در وب‌سایت رسمی خود یک تصویر غافلگیرانه از گوشی هوشمند جدیدش را به اشتراک گذاشت. این گوشی مرموز «MIAD 01» نام دارد و به‌عنوان یک «دستگاه صوتی موبایل های فای 5G» با شعار «ادغام هنر و منطق را کاوش کن» در بخش جدید «گوشی» وب‌سایت مون دراپ قرار گرفته است.

HI-FI در واقع مخفف واژه High fidelity به معنی “وفاداری بالا” است و به وفاداری اسپیکر پخش‌کننده در هنگام انتقال پالس‌‌های صوتی اشاره دارد.

با نگاهی گذرا به طرح کلی گوشی، دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت چپ آن قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که گوشی «های فای» مون دراپ طراحی شیک و تختی خواهد داشت. با این حال، این کمپانی جزئیات بیشتری درباره‌ی محصول جدید خود در دسترس قرار نداده است.

از آن‌جایی که مون دراپ یک برند متمرکز بر دستگاه‌های صوتی محسوب می‌شود، انتظار داریم که گوشی هوشمند این کمپانی نیز به یک مبدل دیجیتال به آنالوگ داخلی Hi-Res و با وضوح بالا همراه با یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز باشد. این ویژگی‌ها احتمالاً می‌توانند با کدک‌های بی‌سیم پیشرفته‌ای نظیر LDAC و LHDC و aptX Lossless سونی هم همراه شوند. اما هیچ‌کدام از این موارد تاکنون به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و صرفاً در حد حدس و گمان هستند.

همچنین مطالعه کنید
دسترسی زودهنگام GT Master Edition ریلمی به نسخه بتای رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12

اگر این ویژگی‌ها واقعاً به گوشی جدید مون دراپ راه پیدا کنند، گوشی اکسپریا 1 مارک 5 سونی شاید نزدیک‌ترین رقیب آن به حساب بیاید. این گوشی قدرتمند سونی دارای جک هدفون، پشتیبانی از صدای با وضوح بالا و کدک‌های بی‌سیم متعددی مانند LDAC و aptX HD است.

علاوه‌بر این، برند مون دراپ معمولاً با طراحی‌های جسورانه‌اش شناخته می‌شود و این کمپانی غالباً ظواهر زیبا، متمایز و خیره‌کننده‌ای را در ایربادها و قاب‌های شارژ خود به نمایش می‌گذارد. بنابراین، منطقی است که انتظار داشته باشیم گوشی MIAD 01 هم از طراحی‌های قبلی مون دراپ پیروی کند و هویت منحصربه‌فردی را در بازار گوشی‌های هوشمند ارائه دهد.

متأسفانه صفحه‌ای که تصویر تبلیغاتی این گوشی در آن به نمایش درآمده است، به تاریخ رونمایی و عرضه‌ی رسمی این محصول هیچ اشاره‌ای نمی‌کند و باید منتظر ماند و دید که مون دراپ برای گوشی «های فای» خود چه برنامه‌هایی دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>