Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو فاش شد

مشخصات کلیدی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی هر ساله در فصل پاییز از گوشی‌های شبه‌پرچم‌دار سری T خود رونمایی می‌کند. از این رو احتمال می‌رود پاییز امسال شاهد رونمایی از جانشینان خانواده شیائومی 13T، یعنی شیائومی 14T (نسخه وانیلی/ استاندارد) و شیائومی 14T پرو، باشیم. در این مطلب به شرح مختصری از مشخصات فاش‌شده از جدیدترین گوشی‌های شبه‌پرچم‌دار شیائومی خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو فاش شد
خانواده شیائومی 13T

با استناد به یک نشت اطلاعاتی اخیر، به نظر می‌رسد شیائومی در توسعه شیائومی 14T پرو از نسخه انحصاری گوشی قدرتمند ردمی K70 اولترا (که به “سریع‌ترین گوشی جهان” نیز شهرت دارد) برای بازار چین الهام گرفته است. این در حالی است که به گفته برخی از منابع آگاه، شیائومی 14T پرو تمامی مشخصات ردمی K70 اولترا را به ارث نمی‌برد و ارتقاءهای دیگری را نیز دریافت خواهد کرد و از این رو، نمی‌توان این دستگاه را به عنوان یک نسخه کاملاً ری‌برندشده از ردمی K70 اولترا به شمار آورد.

همچنین طبق گمانه‌زنی‌های فعلی شیائومی 14T پرو به عنوان اولین دستگاه توسعه‌یافته‌شده در سری T، در قاب پشتی خود به یک دوربین تله‌فوتو (که احتمالاً در همکاری شیائومی و لایکا توسعه‌یافته است) مجهز بوده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که احتمال می‌رود ردمی در راستای کاهش قیمت “ردمی K70 اولترا” دوربین تله‌فوتو را با یک دوربین ماکرو جایگزین و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را در این دستگاه ارائه ندهد. همچنین پیش‌بینی می‌شود شیائومی 14T پرو و ردمی K70 اولترا، هر دو به تراشه پرچم‌دار دایمنسیتی 9300 مدیاتک مجهز باشند.

جزیره دوربین شیائومی 13T پرو

در سمت مقابل انتظار می‌رود نسخه استاندارد شیائومی 14T، مشابه با نسل پیش از خود، به یک تراشه از سری دایمنسیتی 8000 مدیاتک مجهز شود. علاوه بر این، با استناد به رویکرد شیائومی در توسعه خانواده شیائومی 13T (درنظرگیری شارژ سیمی با سرعت 120 واتی برای نسخه پرو و سرعت 67 واتی برای نسخه استاندارد) پیش‌بینی می‌شود این کمپانی برای ایجاد تمایز میان دو نسخه “استاندارد” و “پرو” خانواده شیائومی 14T رویکرد مشابهی را اتخاذ نماید. لازم به ذکر است در حال حاضر شایعاتی مبنی بر عدم پشتیبانی شیائومی 14T از شارژ بی‌سیم، به منظور متمایزتر کردن قابلیت‌های ارائه‌شده توسط نسخه پرو این سری، نیز به گوش می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید
آیا فضای ذخیره سازی سری پرو آیفون 15 تا 2 ترابایت افزایش خواهد یافت؟

در نهایت انتظار می‌رود شیائومی مشابه روند همیشگی خود در عرضه سری شیائومی T، سری شیائومی 14T را نیز در کشورهای اروپایی، ژاپن و سایر مناطق (به جز هند) عرضه نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>