Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این ویژگی جذاب HyperOS شیائومی را همین الان امتحان کنید!

آموزش مرتب سازی برنامه ها بر اساس رنگ آیکون در HyperOS شیائومی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رابط کاربری جدید HyperOS شیائومی، ویژگی‌های جدید زیادی را در مقایسه با MIUI 14 معرفی نکرده است، با این حال، در میان این قابلیت‌های اندک و البته جذاب، یک ویژگی وجود دارد که HyperOS را بسیار محبوب‌تر از پوسته قبلی شیائومی می‌کند و آنهم توانایی مرتب‌سازی آیکون‌ها در کشوی برنامه شما بر اساس رنگ آنهاست. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه برنامه‌های نصب‌شده بر روی گوشی خود را بر اساس رنگ آنها مرتب کنید. با اِروتِک همراه باشید.

در چند سال گذشته، شیائومی انواع مختلفی از طرح‌بندی صفحه اصلی را ارائه کرده که یکی از آنها شامل یک کشوی برنامه است. هنگامی که از صفحه اصلی انگشت خود را به بالا می‌کشید یا به اصلاح سوایپ می‌کنید، صفحه‌ای با تمام برنامه‌های نصب‌شده در گوشی هوشمند شیائومی شما باز می‌شود. از آنجایی که برنامه‌ها به خوبی مرتب نشده‌اند، آنجا کمی آشفته به‌نظر می‌رسد.

با این حال HyperOS به شما امکان می‌دهد آیکون ها را با گروه‌بندی آنها بر اساس رنگ غالب آنها مرتب کنید. این ویژگی جذاب شیائومی در مکان‌یابی یک برنامه نصب‌شده بسیار شهودی‌تر است چراکه تقریباً همه می‌دانند نماد واتس‌اپ سبز، یوتیوب قرمز، تلگرام آبی و … است.

نحوه مرتب کردن نمادهای کشو برنامه HyperOS بر اساس رنگ:

  1. به بخش “تنظیمات (Settings)” بروید و “صفحه اصلی (Home screen)” را انتخاب کنید.
  2. در بالای منوی فرعی، “صفحه اصلی (Home Screen)” را فشار دهید.
  3. گزینه “با کشوی برنامه (With application drawer)” را انتخاب کنید.
  4. به پایین اسکرول کنید و سوئیچ با عنوان “گروه‌بندی نمادها بر اساس رنگ (Group icons by color)” را فعال کنید.
همچنین مطالعه کنید
آموزش تنظیم جداگانه صدا برای هر برنامه در گوشی‌های گلکسی سامسونگ

این ویژگی جذاب HyperOS شیائومی را همین الان امتحان کنید!

ویدیوی این قابلیت جذاب رابط کاربری HyperOS شیائومی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

اکنون، هر زمان که کشوی برنامه را بر روی گوشی هوشمند شیائومی خود راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید حباب‌های رنگی کوچکی را ببینید که در پایین صفحه قرار گرفته‌اند. به‌سادگی رنگ غالب انتخابی خود را فشار دهید تا برنامه‌هایی را پیدا کنید که نمادهای آنها با آن رنگ مطابقت دارد. حتی می‌توانید هر بار که از یک دسته رنگی به دسته دیگر تغییر می‌کنید نیز یک انیمیشن کوتاه را ببینید که از نظر بصری بسیار زیبا است.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟ آیا از این قابلیت کشوی برنامه در گوشی هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو خود استفاده می‌کنید یا صفحه اصلی کلاسیک را ترجیح می‌دهید؟

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>