Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برخی از گوشی‌های سری 13 تی شیائومی بدون دوربین لایکا به بازار عرضه می‌شوند!

برخی از گوشی های سری 13T شیائومی بدون دوربین لایکا به بازار عرضه می‌شوند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی پیش برند شیائومی از گوشی های سری 13T خود رونمایی کرد. علاوه بر این، این کمپانی در زمان رونمایی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود، بر بهره‌مندی این سری از دوربین‌های تنظیم شده توسط لایکا تاکید فراوانی داشت. با این حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که در برخی کشور‌ها، گوشی‌های سری 13T شیائومی از از برند لایکا روی جزیره دوربین و بخشی از حالت‌های دوربین بی‌بهره خواهند بود!

برخی از گوشی‌های سری 13 تی شیائومی بدون دوربین لایکا به بازار عرضه می‌شوند!

با استناد به اظهارات یکی از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی، متاسفانه، بازارهای کشورهای “شیلی و نیجریه” این تغییرات بنیادین در تنظیمات دوربین را تجربه خواهند کرد. در حال حاضر این سری از گوشی‌های شیائومی در تمامی کشورها به عرضه نرسیده است، از این رو، این احتمال وجود دارد که این تغییرات شامل حال کاربران ساکن در مناطق دیگری نیز باشد.

همان طور که می‌دانید، ویژگی‌های دوربین لایکا گوشی های سری 13T شیائومی کمی فراتر از لنزهای تعبیه شده در این گوشی است. این سری از گوشی‌های شیائومی، از چندین قابلیت نرم افزاری اختصاصی برای دوربین نیز برخودار می‌باشند.

به عنوان مثال، برنامه پیش‌فرض دوربین (مشابه با مدل‌های رده بالا‌تر مانند گوشی‌های شیائومی 13، 13 پرو و 13 اولترا) دو سبک عکاسی “Leica Vibrant” و “Leica Authentic” را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. علاوه بر این، در این سری چندین بهینه‌سازی مربوط به حالت پرتره نیز به چشم می‌خورد.

همچنین مطالعه کنید
کیفیت تصاویر گلکسی S22 اولترا به مراتب بهتر از نسل قبلی

در نگاه اول، فرض می‌شود که با وجود این تغییرات اساسی در دوربین‌های گوشی های سری 13T شیائومی، از قیمت این گوشی‌ها نیز کاسته شده است، اما با استناد به تحقیقات صورت گرفته شده، به نظر می‌رسد که هر دو گوشی با قیمت‌هایی مشابه با همتایان خود در کشورهای اروپایی (که دربردارنده تنظیمات دوربین لایکا هستند) به فروش می‌رسند. شیائومی 13T در بازارهای کشورهای “شیلی و نیجریه” با قیمتی کمی بیشتر از 600 یورو به فروش خواهد رسید، این در حالی است که شیائومی 13T پرو با قیمت حدود 800 یورو به بازارهای کشورهای اروپایی عرضه می‌شود!

برخی از گوشی های سری 13T شیائومی بدون دوربین لایکا به بازار عرضه می‌شوند!

در هر صورت، در حال حاضر، دلیل تصمیم شیائومی به حذف برند لایکا و بخشی از حالت‌های دوربین گوشی های سری 13T شیائومی در برخی از بازارهای خاص مشخص نیست. البته ممکن است رویکرد به دلیل محدودیت‌های بازار یا بندی از توافقنامه شیائومی-لایکا (جلوگیری از عرضه محصولات با برند لایکا در برخی از بازارهای خاص) اتخاذ شده باشد. امیدواریم که شیائومی به زودی توضیحات بیشتری را در رابطه با این تصمیم‌گیری عجیب خود ارائه کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>