Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی لاوا بلیز کرو فایوجی با نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

لاوا بلیز کرو فایوجی با نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لاوا بعد از تبلیغات فراوانی که طی یک‌ماه اخیر انجام داده بود، سرانجام به‌طور رسمی از گوشی لاوا بلیز کرو فایوجی (Lava Blaze Curve 5G) رونمایی کرد. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، لاوا بلیز کرو فایوجی از یک صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۶٫۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FullHD بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی با شیشه‌ی Dragontrail Star 2 محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیتی را ارائه می‌دهد. گوشی جدید لاوا همچنین از یک حفره‌ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود و یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش برخوردار است.

پنل پشتی گوشی لاوا بلیز کرو فایوجی طراحی سه‌بعدی مات با لبه‌ی خمیده و محافظ گوریلا گلس ۳ دارد. سیستم دوربین این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. شایان ذکر است که دوربین اصلی جدیدترین گوشی لاوا از سنسور سونی بهره می‌گیرد و از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می‌کند.

گوشی لاوا بلیز کرو فایوجی با نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

در بخش سخت‌افزار شاهد استفاده از تراشه‌ی دایمنسیتی 7050 با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۲۵ گیگابایت حافظه‌ی UFS 3.1 هستیم. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید 13 اجرا می‌شود و تبلیغات یا برنامه‌های ناخواسته و اضافی ندارد. لاوا وعده داده است که اندروید 14 و اندروید 15 (در آینده) برای لاوا بلیز کرو فایوجی منتشر خواهند شد و این گوشی تا سه سال آپدیت‌های امنیتی در وقفه‌های سه‌ماهه دریافت خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
با جزئیات طراحی خاص گوشی پرچم‌دار وان پلاس 12 آشنا شوید!

از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی باید به مواردی همچون باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، اسپیکرهای استریو، دالبی اتموس (Dolby Atmos) و پشتیبانی از 5G برای هر دو اسلات سیم‌کارت اشاره کرد.

لاوا گوشی جدید خود را در رنگ‌بندی‌های سبزآبی و مشکی از ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) روانه‌ی بازار می‌کند و دو گزینه‌ی مختلف را برای فضای ذخیره‌سازی آن در نظر گرفته است. مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۲۰ دلار) عرضه می‌شود و مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۸٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۲۳۰ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>