Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی لاوا بلیز 2 5G معرفی شد

گوشی لاوا بلیز 2 5G با طراحی چشم نواز و یک رینگ لایت آبی زیبا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هندی لاوا (Lava) بهار امسال از گوشی لاوا بلیز 2 فورجی (Lava Blaze 2 4G) رونمایی کرد و همان‌طور که پیش از این نیز وعده داده بود، سرانجام نسخه‌ی 5G این گوشی هوشمند را در جریان رویداد آنلاینی در کشور هند معرفی نمود. برای آشنایی با مشخصات این گوشی میان‌رده با اِروتِک همراه باشید.

نسخه‌ی 5G گوشی لاوا بلیز 2 (Lava Blaze 2 5G) قدرت‌گرفته از تراشه‌ی دایمنسیتی ۶۰۲۰ است و در مدل‌های ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. گفتنی است که لاوا بلیز 2 5G از حافظه‌ی UFS 2.2 بهره می‌برد و تا سقف یک ترابایت امکان ارتقا دادن آن به کمک کارت حافظه‌ی microSD وجود دارد و اسلات مخصوصی دقیقاً به همین دلیل در این محصول تعبیه شده است.

گوشی لاوا بلیز 2 5G از نسخه‌ی بدون تبلیغات اندروید ۱۳ استفاده می‌کند و خبری از برنامه‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید یا همان بلوت‌ویرها (Bloatware) نیست. لاوا وعده داده که از این نسخه‌ی تمیز و بدون بلوت‌ویر و تبلیغ اندروید ۱۳ تا دو سال با به‌روزرسانی‌‎های امنیتی پشتیبانی می‌کند و امکان ارتقا به اندروید ۱۴ نیز فراهم خواهد شد. علاوه بر این‌ها، گوشی هوشمند جدید این کمپانی هندی از قابلیت ضبط تماس ناشناس و خودکار نیز بهره می‌برد.

گوشی لاوا بلیز 2 5G معرفی شد

گوشی میان‌رده‌ی لاوا بلیز 2 5G از یک صفحه‌نمایش ۶.۵۶ اینچی اچ‌دی پلاس LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی همراه با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیتی استفاده می‌کند. در کنار این‌ها، یک حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل این گوشی هوشمند قابل مشاهده است.

همچنین مطالعه کنید
موتورولا از گوشی موتو جی 14 رونمایی کرد

قاب پشتی و شیشه‌ای گوشی لاوا بلیز 2 5G دارای جزیره دوربین دایره‌ای است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA را شامل می‌شود. همراه با این دو دوربین، جزیره دوربین این گوشی هوشمند از یک فلش LED و یک رینگ لایت (Ring Light) دایره‌ای نیز بهره می‌برد که اتفاقاً یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های لاوا بلیز 2 5G هم به حساب می‌آید. این رینگ لایت به رنگ آبی چشمک می‌زند تا اعلاناتی برای برنامه‌ها و قابلیت‌های دیگر، هشدار تماس‌های دریافتی و وضعیت باتری در حال شارژ را در اختیار کاربران قرار دهد. گفتنی است که امکان تنظیم میزان روشنایی این رینگ لایت وجود دارد اما نمی‌توانید رنگ آن را عوض کنید.

گوشی لاوا بلیز 2 5G معرفی شد

باتری گوشی لاوا بلیز 2 5G ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از پورت USB-C و شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات قابل‌توجه این گوشی مواردی مانند حسگر اثر انگشت کناری، دو‌سیم‌کارته و 5G بودن، جک هدفون ۳.۵۵ میلی‌متری و اسپیکرهایی با پشتیبانی از محتوای صوتی با وضوح بالا (Hi-Res Audio) را شامل می‌شوند.

لاوا بلیز ۲ 5G در رنگ‌بندی‌های شیشه‌ای اسطوخودوس (Glass Lavender)، شیشه‌ای مشکی (Glass Black) و شیشه‌ای آبی (Glass Blue) در دسترس قرار می‌گیرد. برای نسخه‌ی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قیمت ۱۲۰ دلار در نظر گرفته شده است و مدل دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۳۲ دلار عرضه خواهد شد. فروش این گوشی هوشمند در سایت رسمی کمپانی لاوا، خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه آمازون از تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) آغاز می‌گردد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>