Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ارزان قیمت لاوا یووا 3 معرفی شد

گوشی ارزان قیمت لاوا یووا 3 با ظاهری شبیه به آیفون معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هندی لاوا موبایلز (Lava Mobiles) به‌صورت رسمی از جدیدترین گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ی خود با نام «لاوا یووا» (Lava Yuva 3) با ظاهری شبیه به آیفون رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات این محصول ارزان‌قیمت، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی لاوا یووا 3 به یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با پنل IPS LCD، رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. علاوه‌بر این‌، لاوا گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدش را به تراشه‌ی Unisoc T606 و ۴ گیگابایت رم تجهیز کرده است و لاوا یووا 3 در دو مدل مختلف با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی همچنین یک اسکنر اثر انگشت کناری دارد و با اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. لاوا موبایلز ضمناً وعده داده است که تا ۲ سال از محصول جدید خود با پچ‌های امنیتی پشتیبانی خواهد کرد.

سه رنگ‌بندی مشکی، بنفش و سفید برای گوشی لاوا یووا 3 در نظر گرفته شده‌‌اند. مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هم با برچسب قیمتی ۶٬۷۹۹ روپیه (۸۲ دلار) عرضه می‌شود، در حالی که مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۷٬۲۹۹ روپیه (۸۸ دلار) قیمت دارد. شایان ذکر است که فروش رسمی لاوا یو‌وا 3 از روز ۷ فوریه (۱۸ بهمن) در آمازون هند آغاز خواهد شد.

منبع: GSMArena

همچنین مطالعه کنید
وان پلاس ایس 2 پرو در تاریخ 25 مرداد رونمایی می‌شود

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>