Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرد!

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوگش برار (کارشناس تکنولوژی) به‌تازگی بر روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X، لیستی از مشخصات کلیدی گوشی شیائومی 14 اولترا را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. با استناد به این لیست، این دستگاه مشابه با نسخه پرو سری شیائومی 14، به “صفحه نمایش LTPO اولد 6.73 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” مجهز بوده و از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این، شیائومی 14 اولترا از تنظیمات دوربین چهارگانه متشکل از دوربین‌های “اصلی، فوق‌عریض (اولترا واید)، تله‌فوتو و تله‌فوتو پریسکوپ” با وضوح 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در حالیکه به نظر می‌رسد ابعاد سنسور اصلی این دستگاه همچنان در حدود 1 اینچ باقی بماند، با استناد به مشخصات منتشرشده انتظار می‌رود ماژول‌های دوربین به اپتیک‌های جدید کمپانی لایکا و لنزهای روشن‌تر مجهز شوند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد تنظیمات دوربین سلفی (نسبت به شیائومی 14 پرو) دست نخورده باقی مانده و شیائومی 14 اولترا نیز دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی باشد.

همچنین با استناد به شایعات پیشین، دوربین اصلی این گوشی به سنسور LYT-900 سونی با دیافراگم متغیر (که از f/1.6 شروع می‌شود) مجهز خواهد بود. این در حالی است که احتمال می‌رود واحد تله‌فوتو پریسکوپ (با زوم 5 برابری) به جای دیافراگم f/3.0 از دیافراگم f/2.5 بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سری هواوی P70 با دوربین فوق‌عریض ارتقاء یافته به بازار معرفی می‌شوند

به گفته یوگش برار شیائومی 14 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز بوده و از طریق رابط کاربری HyperOS (مبتنی بر اندروید 14) عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی ظرفیت باتری جدیدترین پرچم‌دار خود را از 5000 میلی‌آمپر ساعتی به 5300 میلی‌آمپر ساعتی رسانده و این دستگاه از سرعت شارژ سریع سیمی 90 واتی بهره خواهد برد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>