Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چت کوپایلت

مایکروسافت فضای چت با هوش مصنوعی کوپایلت را گسترش می‌دهد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در پاسخ به بازخورد کاربران راجع‌به مشکلات دستیار هوش مصنوعی ویندوز (کوپایلت)، مایکروسافت تغییرات کوچک و در عین حال قابل توجهی را در آپدیت جدید ویندوز گنجانده است. شیلپا رانگاناتان، معاون ارشد اجرایی ویندوز در مایکروسافت، این خبر را در حساب X (توئیتر سابق) خود به اشتراک گذاشت و فاش کرد که چت با کوپایلت اکنون در فضای بزرگ‌تری امکان‎‌پذیر می‌باشد.

پنجره چت کوپایلت

رانگاناتان تاکید کرد که کاربران همچنان می‌توانند اندازه پنجره چت کوپایلت را هرطور که مایلند تنظیم کرده و تغییر دهند. وی همچنین افزود که گزینه‌ای برای بازگشت به اندازه قبلی وجود خواهد داشت و کاربران در صورت تمایل می‌توانند از آن نیز استفاده کنند. غیر از این‌ها، او نوید وجود گزینه‌های بیشتری برای تغییر اندازه در آینده داد، به طور مثال تمام صفحه کردن پنجره کوپایلت برای اشغال کل صفحه یا فقط یک مانیتور در مواقعی که سیستم به دو مانیتور متصل است.

توییت رانگاناتان

علاوه بر اینکه اندازه پیش‌فرض پنجره کوپایلت هم‌اکنون بزرگ‌تر است، کاربران اکنون می‌توانند از یک دکمه اختصاصی برای باز کردن کوپایلت در کنار پنجره دیگری استفاده کنند. این ویژگی به کوپایلت اجازه می‌دهد تا نیمی از صفحه را در کنار هر برنامه باز دیگری بپوشاند و تنها با یک کلیک دوباره به حالت همپوشانی برگردد.

همچنین مطالعه کنید
دستیار هوش مصنوعی مولد کوپایلوت مایکروسافت پای خود را به اکوسیستم اپل باز کرد!

در پاسخ به پیشنهاد کاربر برای پشتیبانی از حالت تمام صفحه، رانگاناتان اذعان کرد که مایکروسافت در حال بررسی و کار بر روی این قابلیت‌ها و ایده‌های مشابه آنها است. با توجه به اینکه کوپایلت به صورت نمایی از وب اجرا می‌شود و با مرورگر Edge همزیستی دارد، اجرا به صورت تمام صفحه می‌بایست امکان‌پذیر باشد. به کاربران توصیه می‌شود برای دسترسی به این ویژگی‌های جدید مطمئن شوند که آخرین نسخه مرورگر Microsoft Edge را نصب کرده‌اند.

به‌روزرسانی‌های کوپایلت بر تعهد مایکروسافت به بهبود تجربه کاربر و پاسخگویی به بازخورد آنها تاکید می‌کند. همان‌طور که رانگاناتان ادعا می‌کند، مطمئناً ویژگی‌های بیشتری برای کوپایلت ویندوز در حال توسعه است و چه بسا با گذشت هر روز به تعداد آنها اضافه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>