Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات طراحی و مشخصات دوربین‌های شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرد

جزئیات طراحی و مشخصات دوربین های شیائومی 14 اولترا به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه به نظر می‌رسد تا رونمایی از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا زمان چندان زیادی باقی نمانده، روز گذشته تصویری از پوشش شیشه‌ای بیرونی جزیره دوربین این دستگاه به بیرون درز کرد. با استناد به تصویر منتشرشده به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی تغییر قابل‌توجهی را بر روی طراحی ظاهری جزیره دوربین پرچم‌دار بعدی خود اعمال نکرده و این دستگاه از سنسورهای جدید اما طراحی مشابهی با شیائومی 13 اولترا بهره می‌برد.

با نگاهی دقیق‌تر به تصویر، متوجه می‌شویم که دوربین اصلی شیائومی 14 اولترا دارای دیافراگم f/1.6 و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ آن دارای لنزی با دیافراگم f/2.5 خواهد بود. همچنین با استناد به نشان تجاری حک شده بر روی این شیشه، به نظر می‌رسد تمامی دوربین‌های این دستگاه با تنظیمات کمپانی لایکا به بازار عرضه شوند.

کمپانی شیائومی همواره به طراحی‌های نوآورانه و متفاوت گوشی‌های پرچم‌دار خود، به ویژه از زمان معرفی مدل‌های اولترا، شهرت دارد و تاکنون طراحی ظاهری هیچ یک از گوشی‌های رده بالا این کمپانی با نسل پیش از خود شباهتی نداشته است. این مسئله دو نظریه را در پیش پای ما می‌گذارد.

در اولین نظریه می‌توان باور داشت که نشت اطلاعاتی اخیر صحت ندارد و تصویر منتشرشده واقعی نیست. در نظریه دوم که بسیار بعیدتر به نظر می‌رسد می‌توان احتمال داد که کمپانی شیائومی به طرز غیرمنتظره‌ای از طراحی شیائومی 13 اولترا بسیار رضایت داشته و تصمیم گرفته است به این “ترکیب برنده” دست نزند و هیچ‌گونه تغییری را بر روی طراحی پرچم‌دار بعدی خود اعمال نکند!

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سری ردمی نوت 12 شیائومی معرفی شدند

در صورت صحت داشتن نظریه دوم و نشت اطلاعاتی اخیر، با استناد به گزارش‌های پیشین انتظار می‌رود دوربین اصلی شیائومی 14 اولترا به سنسور LYT-900 دارای دیافراگم متغیر کمپانی سونی مجهز باشد. با این حال نگرانی اصلی طرفداران کمپانی شیائومی حول محور “عرضه بین‌المللی” این دستگاه می‌چرخد، چرا که شیائومی سابقه عرضه انحصاری دستگاه‌های پرچم‌داری نظیر “شیائومی 11 اولترا و شیائومی 12S اولترا” به بازار چین را در کارنامه کاری خود دارد!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>