Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیا گوگل در توسعه تراشه تنسور G4 گوگل شکست خورده است؟ [نتایج بنچمارک گیک بنچ 5]

آیا گوگل در توسعه تراشه تنسور G4 شکست خورده است؟ [نتایج گیک بنچ 5]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک دستگاه توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی گوگل با نام رمز “Tokay” برای نخستین بار بر روی پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ (ورژن/ نسخه 5) رؤیت شد. بر اساس اطلاعات منتشرشده در برگه امتیازات کسب‌شده توسط این دستگاه، احتمال می‌رود این محصول به “تراشه تنسور G4 گوگل” (تراشه نسل بعدی گوگل که انتظار می‌رود بر روی گوشی‌های سری پیکسل 9 تعبیه شود) مجهز باشد.

این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای شامل “1 هسته اصلی با فرکانس 3.10 گیگاهرتزی، 3 هسته با فرکانس 2.60 گیگاهرتزی و 4 هسته با فرکانس 1.95 گیگاهرتزی” بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه به “پردازنده گرافیکی یکپارچه Mali G715 و رم 8 گیگابایتی” مجهز بوده و از نسخه 14 سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

با این حال امتیازات کسب‌شده توسط دستگاه “Tokay”، از عملکرد ضعیف تراشه تعبیه‌شده بر روی این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای (با امتیاز 1082) و چند هسته‌ای (با امتیاز 3121) حکایت دارد. علاوه بر این، نتایج کسب‌شده توسط تراشه احتمالی تنسور G4 نسبت به امتیازات کسب‌شده توسط تراشه تنسور G3 گوگل (تراشه تعبیه‌شده بر روی گوشی‌های سری پیکسل 8) در بنچمارک گیک بنچ با اختلاف بسیار زیادی ضعیف‌تر است! از این رو در این مورد نمی‌توان احتمال جعلی بودن لیست پایگاه‌داده گیک بنچ (که پیش‌تر نیز اتفاق افتاده است!) را رد کرد.

لیست مشخصات و نتایج بنچمارک گیک‌بنچ 5 دستگاه “Tokay”

با استناد به شایعات پیشین کمپانی گوگل قصد دارد سه گوشی هوشمند جدید خود را تحت “سری پیکسل 9” به بازار معرفی کند که تاکنون از دو مورد از این دستگاه‌ها با نام رمز “Komodo” (احتمالاً نسخه وانیلی/ استاندارد پیکسل 9) و یک مورد از آن‌ها با نام رمز “Caiman” (احتمالاً نسخه پیکسل 9 پرو) یاد شده است. علاوه بر این احتمال می‌رود این کمپانی یک نسخه با ابعاد کوچک‌تر از گوشی پیکسل 9 پرو را نیز به بازار معرفی کند. با این حال لازم به ذکر است که تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با نام رمز و نام تجاری این دستگاه منتشر نشده و از آنجایی که نام رمز “Tokay” با هیچ یک از سه دستگاه معرفی‌شده دیگر هم‌خوانی ندارد، این احتمال وجود دارد که این نام رمز متعلق به این دستگاه باشد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی پایین رده پوکو C61 در کنسول گوگل پلی رویت شد

منبع: Mysmartprice

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>