Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی 14 اولترا ممکن به دوربین سلفی زیرنمایشگر مجهز باشد

شیائومی 14 اولترا ممکن است به دوربین سلفی زیرنمایشگر مجهز باشد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه شیائومی به عرضه جهانی دو گوشی سری 14 خود مشغول است، گزارش ها حاکی از آنند که این کمپانی ممکن است این خط تولید را با شیائومی 14 اولترا تکمیل کند. این گوشی از چند روز پیش که چند تصویر زنده از آن دیده شده در سرتیتر خبرها قرار گرفته است.

اکنون نیز گزارش جدیدی از سوی GSMChina منتشرشده که نشان می‌دهد شیائومی 14 اولترا ممکن است دارای یک دوربین سلفی زیرنمایشگر باشد. این گزارش همچنین مدعی است که احتمالاً دو نسخه از این گوشی وجود دارد؛ یک نسخه دارای دوربین سلفی زیرنمایشگر و دیگری دارای دوربین سلفی استاندارد!

شیائومی 14 اولترا ممکن به دوربین سلفی زیرنمایشگر مجهز باشد

گفته می‌شود نسخه مجهز به دوربین سلفی استاندارد، دارای اسم‌های رمز ”aurora ”و ”aurorapro” بوده و مدل مجهز به دوربین سلفی زیرنمایشگر، دارای اسم رمز ”Xiaomi Suiren ”است. جالب اینجاست که چندی پیش دستگاهی با این نام در بنچمارک گیک‌بنچ (GeekBench) با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 دیده شده است.

در حالیکه ما معتقد بودیم این دستگاه، همان شیائومی میکس 5 آینده است، گزارش‌های اخیر حاکی از آنند که این گوشی ممکن است شیائومی 14 اولترا باشد. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای (single-core) و چند هسته‌ای (multi-core) به ترتیب 2336 و 6837 امتیاز را به‌دست آورده است.

همچنین مطالعه کنید
ایسوس از گوشی های گیمینگ سری راگ فون 8 با طراحی متفاوت رونمایی کرد

با توجه به گزارشات گذشته از سوی اکانت افشاگری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، شیائومی 14 اولترا با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (LYT Sony900 به همراه قابلیت لرزشگیر اپتیکال) با یک دیافراگم متغیر (variable aperture) خودنمایی خواهد کرد. در کنار یک سنسور اصلی، انتظار می‌‌رود که یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی، جزیره دوربین این گوشی را کامل کنند.

شایعات دیگر نیز از احتمال تجهیز شیائومی 14 اولترا به قاب تیتانیومی حکایت دارند. این قاب، جایگزین قاب آلومینیومی استفاده‌شده در شیائومی 14 پرو خواهد شد. همچنین گزاراشاتی در خصوص ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه این گوشی و تجهیز به یک باتری 5180 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی منتشر شده است.

انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا با سری شیائومی پد 7، در آوریل سال 2024 میلادی معرفی شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>