Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیفون SE بعدی

آیفون SE بعدی احتمالاً از ویژگی داینامیک آیلند پشتیبانی خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اوایل سال 2023 خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد دیگر کار اپل با خط تولید نسبتاً ارزان‌ترش تمام شده و ما شاهد هیچ گوشی دیگری با پسوند SE از سوی این شرکت نخواهیم بود. سپس در ماه دسامبر همان سال، شنیدیم که قرار است اپل در ساخت آیفون SE 4 از باتری آیفون 14 استفاده کند. ما حتی شاهد رندرهایی بودیم که مدل نسل بعدی این سری را با حفره ناچ و طراحی شبیه به آیفون XR نشان می‌داد.

امروز نیز یک شایعه جدید می‌گوید که در آیفون SE بعدی خبری از حفره ناچ نخواهد بود، در عوض اپل تصمیم گرفته به جای ناچ، آیفون SE جدید را به جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند (Dynamic Island) مجهز کند، قابلیتی که اولین بار در آیفون SE 4 و آیفون 14 پرو مکس مشاهده شد.

آیفون SE بعدی

در تصویر بالا می‌توانید طراحی آیفون SE با داینامیک آیلند را ببینید. مثل همیشه این گوشی‌ تنها دارای یک دوربین پشتی خواهد بود. در واقع، آیفون SE جدید می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های ظاهری خود را از آیفون 16 آینده قرض بگیرد. خارج از طراحی ظاهری، احتمالاً ابعاد آیفون SE بسیار نزدیک به ابعاد آیفون XR خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
انتشار تصاویر و جزییات گوشی های سری ریلمی جی تی نئو 6

البته بهتر است زود نتیجه‌گیری نکنیم، چون حتی منبع این تصاویر نیز به ما هشدار می‌دهد که توقع هر چیز غیر منتظره‌ای را باید داشته باشیم. اپل تاکنون هر دو سال یک مدل جدید از سری SE معرفی کرده است و آخرین مدل این سری به مارس 2022 بازمی‌گردد. این امر نشان می‌دهد که از ماه آینده باید منتظر اخبار و شایعات بیشتری باشیم، اما از آنجایی که به دوره زمانی معرفی سری SE نزدیک شده‌ایم و هنوز هیچ خبری منتشر نشده، بهتر است عجله نکنیم و به اپل هر اندازه که نیاز است، وقت بدهیم.

با همه این اوصاف این امکان نیز وجود دارد که آیفون SE بعدی در سال 2025 و پس از عرضه آیفون 16 در پاییز سال آینده، وارد بازار شود! اگر نمی‌خواهید اخبار مربوط به آن را از دست دهید، با اروتک همراه باشید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>