Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لنوو در نمایشگاه MWC 2024 از یک لپ تاپ با نمایشگر شفاف رونمایی می‌کند!

لنوو در نمایشگاه MWC 2024 از یک لپ تاپ با نمایشگر شفاف رونمایی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی لنوو قصد دارد از یک لپ تاپ مجهز به نمایشگر شفاف در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری میلادی (MWC 2024) که از ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد، رونمایی کند. انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش اولد کاملاً شفاف باشد و محصول منحصربه‌فردی را به بازار لپ‌تاپ‌ها معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این لپ تاپ مجهز به نمایشگر شفاف، با اِروتِک همراه باشید.

فناوری صفحه‌نمایش شفاف که زمانی صرفاً در حد یک ایده بود، اکنون به‌سرعت در حال پیشرفت به سمت تجاری شدن و عرضه‌ی گسترده است. سامسونگ یک نمونه‌‎ی اولیه از نمایشگر شفاف خود را در رویداد CES 2010 به نمایش گذاشت، اما هزینه‌های بالای تولید آن مانع در دسترس قرار گرفتن این فناوری استثنایی شد. با این حال، پیشرفت‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی تغییر وضعیت برای این‌گونه نمایشگرها هستند و مسیر چنین فناوری خاصی با رونمایی ال‌جی از یک صفحه‌نمایش اولد شفاف در نمایشگاه CES 2024 نیز هموارتر شد.

لنوو در نمایشگاه MWC 2024 از یک لپ تاپ با نمایشگر شفاف رونمایی می‌کند!
لپ‌تاپ جدید لنوو در حالت تاشده!

لپ‌تاپ شفاف لنوو حالا قرار است از یک طراحی بدون حاشیه بهره‌مند شود و صفحه‌نمایش و شاسی کاملا شفافی را ارائه دهد. قطعات اصلی این دستگاه در بخش موسوم به «چانه» قرار گرفته‌اند، در حالی که یک قاب نازک و غیرشفاف نیز کل لپ‌تاپ را احاطه می‌کند. این طراحی نوآورانه نه‌تنها در افزایش زیبایی دستگاه مؤثر است، که تعهد لنوو برای جلو بردن مرزهای طراحی لپ‌تاپ را هم بازتاب می‌دهد.

اگرچه در حال حاضر مشخصات این لپ‌تاپ به اشتراک گذاشته نشده است اما لنوو تأیید کرده که این لپ‌تاپ با ویندوز 11 اجرا می‌شود و هم‌سو با زبان طراحی آشنای سایر محصولات لنوو است. ظاهر این دستگاه نیز شباهت جالبی به لپ‌تاپ‌های مجهز به دو صفحه‌نمایش دارد، روندی که اخیراً در دنیای فناوری مورد توجه قرار گرفته است. همزمان با افزایش انتظارات برای نمایشگاه MWC امسال، علاقه‌مندان به فناوری مشتاقانه منتظر ارائه‌ی جزئیات و مشخصات بیشتری در مورد این دستگاه پیشگامانه و هیجان‌انگیز از طرف لنوو هستند.

همچنین مطالعه کنید
اینفینیکس از نوت بوک های سری زیرو بوک 13 رونمایی کرد

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>