Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل ظاهراً در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو 7 تا 8 اینچی است!

اپل ظاهراً در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو 7 تا 8 اینچی است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گزارش یکی از منابع صنعتی کره جنوبی، اولین دستگاه تاشو اپل ممکن است بین سال‌های 2026 تا 2027 معرفی شود. اندازه صفحه‌نمایش داخلی این دستگاه بین 7 یا 8 اینچ خواهد بود، بنابراین بر اساس برخی شایعات، ممکن است جایگزین آیپد مینی اپل شود. با این حال، مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه هنوز نهایی نشده‌اند. علاوه بر این، اپل اکنون در حال آزمایش نسل جدیدی از آیپد مینی با صفحه‌نمایش اولد است که اگر این پروژه به منظور تولید یک دستگاه تاشو سریعاً متوقف شود، چندان منطقی نخواهد بود!

همچنین بر اساس گزارشات منتشرشده، اپل در حال آماده شدن برای معرفی نمایشگرهای اولد به خط آیپد پرو خود در اواخر سال جاری میلادی است. بنابراین یک آیپد مینی اولد نیز تا قبل از سال آینده عرضه نخواهد شد. شایعات دیگر نیز حاکی از آنند که هر دو شرکت سامسونگ دیسپلی و ال‌جی نیز پنل‌های تاشوی 6 و 7 اینچی را به اپل ارائه داده‌اند و به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد برای تولید اولین دستگاه تاشو با نمایشگری بزرگ آماده شود.

اپل ظاهراً در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو 7 تا 8 اینچی است!

همچنین اگر اپل تصمیم به اجرای این طرح بگیرد، ابتدا به سراغ سامسونگ دسیپلی خواهد رفت چراکه این شرکت تجربه طولانی در تولید پنل‌های تاشو دارد. مطمئناً اگر اپل مانند همیشه به رویکرد دو منبع تهیه مواد اولیه روی بیاورد، ال‌جی نیز یک سال بعد از سامسونگ، تولید انبوه پنل‌های تاشو برای اپل شروع خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
اینفینیکس از سری نوت 30 (Note 30) خود رونمایی کرد

این احتمال نیز وجود دارد که اپل حدود سال 2028 حتی اقدام به رونمایی از محصولی تاشو با اندازه 20.25 اینچی کند که ممکن است با عنوان آیپد یا مک شناخته شود. لازم به ذکر است که این سایز 20.25 اینچ، به صفحه نمایش داخلی و تاشو اشاره دارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>