Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی ColorOS برای وان پلاس 11 و وان پلاس 12

قابلیت های جدید آپدیت ColorOS برای وان پلاس 11 و وان پلاس 12

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی وان پلاس به‌تازگی به‌روزرسانی های نرم‌افزاری جدیدی را در اختیار کاربران گوشی‌های وان پلاس 11 و وان پلاس 12 در کشور چین قرار داد. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری، قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای هر دو گوشی هوشمند به ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی جدید برای وان پلاس 11 با فریم‌ور (Firmware) نسخه “PHB110_14.0.0.403 (CN01)” و برای وان پلاس 12 با فریم‌ور نسخه “PJD110_14.0.0.405 (CN01)” منتشر شده است. این به‌روزرسانی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی زیر را برای هر دو دستگاه فراهم می‌آورد:

  • AI Summarizer

قابلیت خلاصه‌سازی تماس‌های تلفنی و دریافت اطلاعات حائز اهمیت نظیر “آدرس‌ها، دستورالعمل‌ها و شماره‌های تماس” ذکر شده در طی تماس از طریق هوش مصنوعی

  • AIGC Remover

ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی عکس‌ها و حذف افراد یا اشیاء ثبت‌شده در عکس (مشابه با قابلیت‌های ارائه‌شده در سری پیکسل 8 گوگل و گلکسی S24 سامسونگ)

  • ارتقاء دستیار شخصی Breeno Touch

دریافت پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده دستیار Breeno در هنگام مشاهده محتواهای متنی، تصویری یا ویدیویی

علاوه بر این سه قابلیت جدید مبتنی هوش مصنوعی، کاربران وان پلاس 11 و وان پلاس 12 اکنون قادرند بدون روشن کردن صفحه‌نمایش (به اصطلاح بیدار کردن گوشی) به اسکنر اثر انگشت دسترسی داشته باشند و قفل دستگاه را باز کنند. علاوه بر این، قابلیت “Device Motion & Orientation” منتشرشده در این به‌روزرسانی به کنترل هر چه بهتر برنامه‌ها از طریق حسگرهای تلفن برای اقدامات/ حرکات مبتنی بر ژست (Actions/Gestures) و جهت نمایش صفحه (افقی/ عمودی) کمک می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات و تصاویر گوشی‌های میزو 18s و 18s Pro با دریافت گواهینامه TENAA

علاوه بر این، در این به‌روزرسانی قابلیت کنترل اپلیکیشن کیوکیو موزیک (QQ Music) در حالت “صفحه‌نمایش همیشه روشن/Always-On Display” و مشاهده نشانگر ضبط صفحه‌نمایش در “نوار وضعیت (Status Bar)” یا یک “پنجره شناور” در اختیار کاربران قرار داده شده است.

لازم به ذکر است کمپانی وان پلاس در به‌روزرسانی نرم‌افزاری وان پلاس 12، ثبات و سازگاری “شبکه بلوتوث، شبکه ارتباط میدان نزدیک (NFC) و شبکه WLAN” را ارتقاء داده و چالش عدم سیگنال‌دهی شبکه در مکان‌های عمیق و سربسته (مشابه مترو) را نیز مرتفع کرده است.

لازم به ذکر است، این به‌روزرسانی در حال حاضر در دسترس کاربران چین قرار دارد و احتمال می‌رود که به‌زودی در اختیار کاربران سایر مناطق نیز قرار بگیرد. از این رو شما می‌توانید با بررسی دستی منوی تنظیمات (Settings) جهت دریافت این به‌روزرسانی نرم‌افزاری اقدام نمایید.

منبع: Gsmarena | AndroidPolice

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>