Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سری شیائومی ردمی نوت 13 سرانجام به صورت جهانی معرفی شد

سری ردمی نوت 13 شیائومی سرانجام به صورت جهانی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی، سری ردمی نوت 13 را در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی کرد. به مدت تقریبا سه ماه، تمام خط تولید این دستگاه به‌طور انحصاری برای بازار چین باقی ماند، اما چندی پیش مشخص شد که این گوشی‌های هوشمند، سرانجام از تصرف بازار چین بیرون آمده و در کشور هند نیز عرضه می‌شوند. اکنون نیز شیائومی قصد دارد سری محبوب ردمی نوت 13 خود را به سایر نقاط جهان بیاورد.

در بازار هند نیز همانند چین، این محصول در حال حاضر با رابط کاربری MIUI عرضه می‌شود. اما همانطور که اخیراً این غول تکنولوژی چینی تایید کرده است، رابط کاری HyperOS شیائومی در حال حاضر آماده است و این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند ذکر شده، به‌زودی با رابط کاربری HyperOS به‌روزرسانی خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در خصوص عرضه جهانی سری ردمی نوت 13 شیائومی:

ردمی نوت 13 پرو پلاس، پرچمدار این سری است. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، توانایی فست شارژ (شارژ سریع) 120 واتی، چیپست دایمنسیتی 7200 اولترا و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند. این نسخه که به رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی می‌باشد، در اروپا 450 یورو قیمت دارد و در آمریکا 492 دلار است. برای مقایسه بهتر، ردمی نوت 13 پرو پلاس با قیمتی حدود 435 دلاری در بازار هند عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های اوپو A57s و A57e معرفی شدند: گوشی‌هایی مشابه با دوربین‌هایی متفاوت

نسخه بعدی، ردمی نوت 13 پرو است که همانند نسخه پرو پلاس، دارای دوربین پشت 200 مگاپیکسلی بوده اما از تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو کوالکام قدرت می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی می‌توان به ظرفیت باتری یکسان با نسخه پرو پلاس اما سرعت شارژ کمتر 67 واتی اشاره کرد. ردمی نوت 13 پرو به به رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز بوده و قیمت آن در اروپا 450 یورو و در آمریکا نیز 437 دلار است. عرضه همین نسخه در هند، با برچسب قیمتی حدوداً 400 دلاری انجام می‌شود.

سری شیائومی ردمی نوت 13 بالاخره به صورت جهانی عرضه می شود

در نهایت به ردمی نوت 13 استاندارد می‌رسیم که از مشخصه‌های اصلی آن می‌توان به تراشه دایمنسیتی 6080، دوربین اصلی 208 مگاپیکسلی، گواهینامه (IP54) و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ 33 واتی،اشاره کرد. این گوشی دارای یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 125 گیگابایتی است. قیمت این محصول در اروپایی 280 یورو بوده و در آمریکا چیزی در حدود 306 دلار است. عرضه این نسخه در کشور هند، با برچسب قیمتی 250 دلاری انجام می‌شود.

سری شیائومی ردمی نوت 13 بالاخره به صورت جهانی عرضه می شود

توجه داشته باشید که قیمت‌گذاری سری نوت 13 در مناطق مختلف، بسته به مالیات و هزینه تبدیل ارز، متفاوت است. در هر صورت، این محصول در محدوده میان‌رده ها قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmoshina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>