Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ردمی نوت 13

ردمی نوت 13 معرفی شد؛ تعادلی تمام عیار بین عملکرد و قیمت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی روز گذشته مجموعه‌ای از محصولات جدیدش را عرضه کرد که در میان آن‌ها برجسته‌ترین محصول و رونمایی به سری جدید ردمی نوت 13 اختصاص داشت. با اینکه قبل از این رونمایی اطلاعاتی درباره‌ی ردمی نوت 13 پرو و پرو پلاس داشتیم، شیائومی درمورد نسخه‌ی پایه یا همان ردمی نوت 13 جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته بود.

البته این موضوع به این معنی نیست که نباید به ردمی نوت 13 توجه خاصی نشان داد، این گوشی علی‌رغم کمبودهایی که در مقابل نسخه‌های پرو دارد، از نظر اقتصادی محصول باارزشی به حساب می‌آید. اگر بخواهیم کمی ریزتر به ردمی نوت 13 نگاه اندازیم، محصول جدید شیائومی حکم ارتقای مستقیمی برای گوشی ردمی نوت 12 را دارد که سال گذشته عرضه شد. در این مطلب به معرفی گوشی ردمی نوت 13 می‌پردازیم. با اِروتِک همراه باشید.

برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 13

در میان تمام ویژگی‌های این محصول، صفحه نمایش ردمی نوت 13 را باید یکی از برجسته‌ترین‌‎ نقاط قوتش در نظر گرفت. در این گوشی با یک نمایشگر 6.6 اینچی اولد روبه‌رو هستیم که می‌تواند نرخ نوسازی 120 هرتزی را پشتیبانی کند. مورد مهم‌تر اما حاشیه‌های باریک این صفحه نمایش است که معمولاً در میان گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی کم‌تر به چشم می‌خورد.

گوشی ردمی نوت 13

علاوه بر این، نمایشگر ردمی نوت 13 از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند که با کاهش 1920 هرتزی نور به روش مدولاسیون عرض پالس (PWM) و نقطه‌‌ی اوج 1000 نیتی برای روشنایی صفحه همراه شده است. تمام این مشخصات برای محصول میان‌رده‌ای مانند ردمی نوت 13، کاملاً چشم‌گیر محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
آشنایی با قابلیت های عجیب و جذاب گوشی های سری پیکسل 8 گوگل برای عکاسی!

در قلب این محصول اما باید گفت که شاهد پردازنده‌ی دایمنسیتی 6080 مدیاتک هستیم که تراشه‌ی خوبی برای این گوشی میان‌رده است و از پس اجرای برنامه‌های روزانه و بازی‌های نسبتاً سنگین برمی‌آید. شیائومی در کنار این پردازنده، از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای گوشی ردمی نوت 13 استفاده می‌کند.

در مورد مشخصات دوربین ردمی نوت 13، این نکته قابل ذکر است که این محصول از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد، این سنسور قدرتمند با یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی همراه شده است. در جلوی گوشی هم با یک دوربین سلفی 15 مگاپیکسلی طرف هستیم که در کنار ویژگی‌های مختلف این گوشی برای عکاسی، خیالتان را از کیفیت این تصاویر برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها در صفحات اجتماعی راحت می‌کند.

گوشی ردمی نوت 13

باتری ردمی نوت 13 ظرفیتی 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که با حداکثر سرعت 33 واتی با شارژر فست‌شارژ شارژ می‌شود. در بخش نرم‌افزاری هم باید اشاره کرد که گوشی ردمی نوت 13، اندروید 13 را اجرا می‌کند.

در حال حاضر قیمت این محصول در بازارهای چینی 164 دلار برچسب خورده و اگر به دنبال نسخه‌ی قوی‌تر ردمی نوت 13 باشید، باید 232 دلار برای آن خرج کنید.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>