Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گواهی‌نامه TENAA برای گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ صادر شد

انتشار جزییات گوشی های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند روز پیش پایگاه TENAA گواهی‌نامه‌ای را برای یک دستگاه سامسونگ با شماره مدل “SM-C5560” که انتظار می‌رود همان گلکسی C55 باشد، صادر کرد. اکنون نیز Wi-Fi Alliance این شماره مدل را بر روی وب‌سایت خود منتشر کرده که این اقدام به منزله عرضه بین‌المللی این دستگاه در هفته‌های آتی تلقی می‌شود. علاوه بر این، پس از صدور یک گواهی‌نامه برای دستگاهی با شماره مدل “SM-E555B/DS”، به‌نظر می‌رسد به رونمایی از گوشی گلکسی F55 نیز نزدیک می‌شویم.

گواهی‌نامه TENAA برای گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ صادر شد
گواهی‌نامه Wi-Fi Alliance برای گوشی گلکسی F55

به واسطه جدید بودن تکنولوژی وای‌فای 7 و عدم به‌کارگیری از آن در گوشی‌های میان‌رده و با استناد به اطلاعات منتشرشده در هر دو گواهی‌نامه، انتظار می‌رود هر دو دستگاه از استاندارد وای‌فای رایج در دستگاه‌های میان‌رده، یعنی وای‌فای 6 دو بانده، پشتیبانی کنند. همچنین برخی از کارشناسان بر این باورند که گلکسی F55 در واقع همان نسخه بومی‌سازی‌شده گلکسی M55 است. از آنجایی که پیش از این، گلکسی M55 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و رم 8 گیگابایتی بر روی پایگاه گیک‌بنچ رؤیت شده بود، انتظار می‌رود گلکسی F55 نیز به تراشه یکسان یا مشابهی به این تراشه مجهز باشد.

همچنین مطالعه کنید
سری اینفینیکس نوت 12 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش AMOLED، پیش از معرفی رسمی، در فروشگاه Flipkart فهرست شد
گواهی‌نامه TENAA برای گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ صادر شد
گواهی‌نامه Wi-Fi Alliance برای گوشی گلکسی M55

در سمت مقابل، اطلاعات ما از گلکسی C55 تنها به جزئیات ارائه شده در گواهی‌نامه TENAA محدود می‌ماند. با استناد به اطلاعات منتشر شده در این گواهی‌نامه، این دستگاه از رم 8/12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و به یک سیستم دوربین سه‌گانه 50+8+2 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. با این حال، متاسفانه جزئیات بیشتری در رابطه با چیپست تعبیه‌شده بر روی این دستگاه ارائه نشده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این دستگاه نیز از ظرفیت باتری مشابهی با سایر مدل‌های میان‌رده گوشی‌های گلکسی سامسونگ (5000 میلی آمپر ساعتی) بهره ببرد.

گواهی‌نامه TENAA برای گوشی‌های گلکسی C55 و گلکسی F55 سامسونگ صادر شد
گواهی‌نامه Wi-Fi Alliance برای گوشی گلکسی C55

با این حال، در نظر داشته باشید که مدت زمان زیادی از عرضه آخرین محصول سری گلکسی C سامسونگ می‌گذرد. گوشی گلکسی C7 در سال 2017 میلادی به بازار عرضه شد و در آن زمان مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفت. در حال حاضر، تمرکز اصلی کمپانی سامسونگ در توسعه گوشی‌های میان‌رده بر روی “سری‌های A و M” و در برخی از موارد، سری‌های بومی‌سازی‌شده مانند “سری F” قرار دارد. البته دور از انتظار نیست که گلکسی C55 نیز یک نسخه ری‌برند شده از یک دستگاه از گوشی‌های سری A یا M باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>